مرجع خبری رئال مادرید : تونی کروس در مورد آینده خود به تلویزیون ملی آلمان گفت:” باید در یک تا دو ماه آینده در مورد تمدید قراردادم تصمیم بگیرم. باید در این مدت تصمیم بگیرم و بعدش ببینیم چه می شود.”

وی در مورد امباپه نیز صحبت کرد:” وقتی خودش خبر ندارد، من از کجا بدانم؟ رئال مادرید بهترین بازیکنان را می خواهد و او یکی از بهترین هاست. مهم این است که چیزهایی را کسب کنیم. برای رئال مادرید زیبا خواهد بود اما تصور می کنم که تیم خوبی داریم. ”

کروس تا پایان فصل با رئال قرارداد دارد و باید تصمیم بگیرد که قراردادش را تمدید کند یا این که از فوتبال بازنشسته شود. بازگشت کروس باعث شد تا تیم ملی آلمان از حبران اخیرش خارج شود. کروس بعد از یورو از تیم ملی بازنشسته شد و پس از حدود هزار روز برگشت که بازگشتش به این تیم جان دوباره ای داد. تیم ملی آلمان با بازگشت کروس یکی از بهترین بازیهای سالهای اخیرش را در مقابل تیم ملی فرانسه داشت. آلمان در این بازی مقتدرانه عمل کرد و با نتیجه دو بر صفر پیروز شد که حریف هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

کروس در هفته های اخیر نتایج ضعیفی را کسب کرده بود و شکست مقابل اتریش و ترکیه یا تساوی مقابل مکزیک را تجربه کرده بود اما حضور کروس، همه چیز را عوض کرد. حضور او باعث شد تا بقیه بازیکنان شامل گوندوغان، ویرتز، موسیالا و هاورتز نیز خوش درخشیدند.

شوامنی نیز در مورد درخشش کروس در تیم ملی آلمان گفت:” یکی از بهترین هافبک هایی است که در این ورزش وجود داشته است. در حال حاضر سطح فوق العاده ای دارد. فقط یک سال دیگر قرارداد دارد. در پایان هر فصل می توان گفت که آیا می خواهد متوقف شود یا نه. اما اگر در مورد این موضوع صحبت کنید، می توان گفت که در پایان فصل بازنشسته خواهد شد. چرا؟ چون می خواهد در بالاترین سطح کارش را به پایان برساند. درکش سخت است اما در نهایت تصور می کنم که حق با اوست.”