مرجع خبری رئال مادرید : زنان رئال مادرید برای چهاردهمین بازی متوالی مقابل بارسلونا شکست خوردند. در حقیقت به نظر می رسد که مدیران رئال مادرید در این چهار سال نتوانسته اند که تیم را به خوبی تقویت کنند. به طور مثال وقتی که کارولین ویر بهترین بازیکن تیم مصدوم شد، هیچ جایگزینی برا یاو خریده نشد.

آلبرتو توریل سرمربی زنان رئال مادرید در پایان بازی با وجود شکست سه بر صفر سعی کرد که به بازیکنانش روحیه بدهد و آنها را در آغوش کشید. هر چند که بازیکنانی نظیر آتنئا به شدت ناراحت بودند. توریل به بازیکنانش گفت:” دخترها، دوباره تلاش خواهیم کرد. به خاطر کارتان به شما تبریک می گویم. نباید از این بابت ناراحت باشید. به تلاش ادامه بدهید.”

اونا باتل بازیکن تیم زنان بارسلونا نیز گفت:” انها نیز تلاش  خود را کردند و خیلی خوب بودند.  ما توانستیم فشار را در جریان بازی تحمل کنیم و این به سود ما بود.”

زنان رئال در این بازی فقط 27 درصد تملک توپ را داشتند، هفت شوت زدند که یکی در چارچوب بود در حالی که بارسایی ها 20 شوت به سوی دروازه رئال مادری زدند. در چهارده ال کلاسیکوی اخیر، بارسلونا 14 برد، 49 گل زده و فقط شش گل خورده داشته است.