مرجع خبری رئال مادرید : اندریک با گلزنی در بازی انگلیس و برزیل در ومبلی به قهرمان جدید مردک کشورش تبدیل شده است. در حقیقت هر چند که این گل در بازی دوستانه ثبت شد اما اندریک نوید ستاره ای جدید را برای تیم ملی برزیل می دهد.

اندریک پس از بازی در مورد گلش گفته بود:” روی نیمکت حضور داشتم، استرس داشتم و فکر می کردم که نوبت من خواهد رسید. وقتی وارد زمین شدم، سعی کردم که از فضاها استفاده کنم. مثبت نگر بودم و بالاخره صاحب فرصت شدم. و بعد از آن گل از راه رسید. در استادیومی شگفت انگیز در مقابل پدرم، مادرم، نامزدم و دوستانم گل زدم. خیلی خوشحال هستم. آیا دیشب دیر خوابیدم؟ نه اصلا (می خندد) باید صبح تمرین می کردیم و زود خوابیدم. با وجدانی راحت خوابیدم.”

پائولو ویکتور سرمربی سابق اندریک در دره های پایه برزیل در موردش می گوید :” بازیکنان خاص این ویژگی را دارند: تعیین کننده هستند و  در شرایط مهم، تثایر خود را می گذارند. در ومبلی برای یک بار دیگر پتانسیل خود را نشان داد. تردیدی ندارم که در رئال مادرید فوق العاده خواهد بود، مثل کاری که در پالمیراس و تیم ملی کرده است.  خیلی پخته است و ارامش دارد. روی کارش تمرکز دارد. بازیکنی نیست که به جشن فکر کند، او کاملا در خدمت خانواده اش است.

سایت UOL گزارش داده است که اندریک و نزدیکانش از فرصت سفر به مادرید برای بازی اسپانیا و برزیل استفاده کرده اند و این روزها در مادرید به دنبال خانه می گردند. اندریک در نظر دارد که پیش از کوپا آمریکا یعنی در خرداد به مادرید نقل مکان کند. البته او با توجه به سنش نمی تواند تا قبل از تیرماه در رئال معارفه شود چو نبر اساس قوانین فیفا قبل از هجده سالگی نمی تواند به رئال ملحق شود.