مرجع خبری رئال مادرید: ماریو کورتخانا خبرنگار اتلتیک گزارشی در مورد برنامه های رئال مادرید در مورد نقل و انتقالات منتشر کرد. در حقیقت رئال مادرید در ماه های مارس و آوریل معمولا تصمیم های مهمی را در مورد اینده اش می گیرد. فلورنتینو پرز مدیر رئال در کنار خوزه آنخل سانچز مندیر اجرایی و جونی کالافات رییس بخش استعدادیاب ها قرار است که تصمیم های کلیدی را بگیرند و البته آنچلوتی نیز با تاثیر بسیار کمتری در این تصمیم ها نقش دارد.

خریدها:
دیویس، میگل گوتیرز و فرلاند مندی: رئال مادرید با آلفونسو دیویس در ماه فوریه به توافق شفاهی رسید و برای او دو گزینه وجود دارد : یا در سال 2024 توسط بایرن به رئال فروخته شود یا در سال 2025 رایگان به رئال بیاید. اگر بایرن موفق به تمدید قراردادش نشود، چاره ای جز فروش او ندارد چون نمی خواهند او را همچون آلابا رایگان از دست بدهند. آخرین جلسه میان وکلای دیویس و بایرن مونیخ در روز 12 مارس در مونیخ انجام شده است.  بایرنی ها فعلا برای تمدید با او توافق نرسیده اند و اگر توافقی حاصل نشود، چاره ای جز فروش او نخواهند بود. این شرایط روی َآینده مندی نیز تاثیر می گذارد که تا 2025 قرارداد دارد .آنچلوتی به مدافع فرانسوی علاقه دارد هر چند که باشگاه همیشه درها را به روی فروش دیویس باز گذاشته است.  از سویی فران گارسیا دفاع چپ ذخیره رئال در اولین فصلش در برنابئو موفق نبوده است و شاید شرایط او نیز تحت تاثیر قرار بگیرد. باشگاه باید در مورد میگل گوتیر محصول اکادمی خود تصمیم بگیرد که در ژیرونا درخشیده است. رئال مادرید ممکن است که به بازگرداندن این مدافع 22 ساله با هشت میلیون یورو در تابستان فکر کند.

لنی یورو: درون و بیرون باشگاه در مورد این مدافع 18 ساله فرانسوی خیلی صحبت می وشد و کالافات با نزدیکان مدافع لیل در تماس است. قرارداد او با لیل تا 2025 اعتبار دارد و تیم فرانسوی چاره ای جز فروختنش در این تابستان ندارد. پی اس جی دیگر مشتری اوست اما لیل تمایلی به فروش بازیکنانش به پی اس جی ندارد. ژرژ مندس وکیل یورو رابطه خوبی با رئالی ها ندارد و هر چند که این عامل تعیین کننده نیست اما می تواند روی خرید او تاثیر بگذارد.  البته مدیران رئال باید تصمیم بگیرند که آیا به خرید دفاع میانی نیاز هست یا نه. میلیتائو و الابا در حال ریکاوری از مصدومیت هایشان هستند، رودیگر خوش درخشیده و ناچو شاید قراردادش را تمدید کند. شوامنی دیگر گزینه برای پست دفاع میانی نیست. رافا مارین نیز در پایان فصل از قرارداد قرضی با آلاوز برمی گردد.

کیلیان امباپه: برای یک بار دیگر، او نام اصلی رئال در پنجره نقل و انتقالات است.  این بازیکن دو ماه پیش به پی اس جی اعلام کرد که در پایان فصل جدا می شود. مدیران رئال تصور می کنند که امباپه قطعا فصل بعد در رئال توپ خواهد زد. فیضه العماری مادر و وکیل امباپه سعی می کند که چیزی را در مورد آینده او لو ندهد و به نظر می رسد که هنوز یک ماه دیگر تا مشخص شدن امباپه، زمان باقی باشد.  البته امباپه هنوز برای جدایی با پی اس جی به توافق مالی قطعی نرسیده است. در حقیقت گفته می شود که امباپه در نظر دارد که بخشی از پاداش انتقالش به رئال را به عنوان غرامت به پی اس جی بپردازد. در واقع امباپه قید پاداش وفاداری 80 میلیونی خود را زده و علاوه بر آن می خواهد بخشی از پاداش انتقالی که از رئال می گیرد را به پی اس جی برود تا بدین ترتیب با خاطره بدی از این تیم جدا نشود.

تمدیدها: 
لوکاس وازکز در مسیر تمدید قرارداد دارد. این بازیکن 32 ساله عملکرد خوبی در این فصل داشته است و هر چند که گفتگویی انجام نشده اما در مسیر تمدید قرارداد دارد. ناچو که 23 سال پیش وارد رئال مادرید شده است، در صورتی که خودش بخواهد، می تواند قراردادش را تمدید کند. پیشنهاد تمدید به دستش رسیده اما فعلا این بازیکن پاسخی نداده است.  تونی کروس در جایگاه بهتری است چرا که مدیران رئال ماه ها پیش به او اعلام کردند که هر مزان که بخواهد، می تواند قراردادش را تمدید کند. مدیران رئال امیدوار هستند که قراردادش را تمدید کند اما فعلا چیزی به صورت قطعی اعلام نشده است.  لوکا مودریچ در این فصل دقایق اندکی داشته است اما عملکرد خوب این بازیکن در هفته های اخیر باعث شده تا احتمال تمدید قراردادش وجود نداشته باشد. در حقیقت باشگاه باید با مدیران رئال صحبت کند و تصمیم نهایی خود را بگیرد. مودریچ تمایلی به بازنشستگی ندارد و می خواهد به فوتبال ادامه بدهد. اگر قراردادش با رئال تمدید نشود، به یک تیم آمریکایی دیگر یا لیگ آمریکا می رود چرا که این دو گزینه برایش جذاب تر از پیشنهاد عربستانی ها هستند.

قرضی ها:
کپا قرضی بدون بند خرید از چلسی به رئال مادرید آمد. این بازیکن در آخرین لحظه انتقالش به بایرن را به هم زد و به رئال مادرید ملحق شد اما مصدومیت ها و برخی اشتباهاتش باعث شد تا قافیه را به لونین ببازد. جدایی این بازیکن از رئال در پایان فصل قطعی است. در حقیقت رئال مادرید در حال گفتگو با ژرژ مندس، وکیل لونین است که قراردادش را تمدید کند. خوسلو نیز در تابستان گذشته با 500 هزار یورو قرضی به رئال امد و باشگاه می تواند با 1.5 میلیون یورو قراردادش را به حالت قطعی در بیاورد. آنچلوتنی از عملکرد این بازیکن راضی است و باشگاه در ماه آوریل، مذاکرات را با او آغاز می کند که شان ماندنش خیلی زیاد است.  رافا مارین نیز در تابستان از قرارداد قرضی با الاوز بمرگی ردد و در پیش فصل در تیمآنچلوتی حضور خواهد داشت و باشگاه بعد از آن در مورد ماندنش در تیم تصمیم می گیرد هر چند که برای فصل 25-2024، پیشنهادهایی روی میزش دارد.  از سویی رئلا مادرید باید به کوبو نیز فکر کند. این بازیکن تا 2029 با سوسیه داد قرارداد دارد و رئال می تواند با 30 میلیون یورو (نیمی از رقم فسخ قراردادش) او را برگرداند.

فروش ها: 
جدای از مندی و گارسیا که آینده نامشخصی دارند، فعلا ماندن سبایوس و گولر نیز قطعی نیست چرا که هیچ کدامشان دقایق کافی را نداشته اند.بازیکن ترکیه ای انتظار دقایق بیشتری را دارد و احتمال جدایی قرض او وجود دارد. از سویی احتمال جدایی دائمی سبایوس نیز زیاد است چرا که این بازیکن دقایق اندکی داشته است.