مرجع خبری رئال مادرید: آس در خبری تکراری (که در ماه های اخیر بارها و بارها توسط مارکو رویز خبرنگار این رسانه منتشر شده)، گزارش داده که هالند همچنان امیدش برای پیوستن به رئال را از دست نداده است.

این منبع گزارش داده است که هالند هر چند که از اخبار در مورد پیوستن امباپه به رئال مطلع است اما هنوز به حضور در رئال امید دارد. هالند تصور می کند که سال 2025 زمان مناسبی برا یترک منچسترسیتی پس از سه فصل حضور در این تیم است  و رئال مادرید می تواند مقصد احتمالی او باشد.

به گفته مارکو رویز، هالند همچنان دوست دارد که به رئال مادرید ملحق شود. هالند سال گذشته در دو بازی میان سیتی و رئال، نمایش جالبی نداشت اما این بار امیدوار است که عملکرد بهتری داشته باشد و با درخشش در مقابل مدیران رئال، خودش را به آنها ثابت کند.

هالند و اطرافیانش از این که امباپه به رئال مادرید نزدیک شده، راضی نیستند. از سویی سیتی در تلاش است تا قرارداد هالند را تمدید کند اما در قرارداد جدید او نیز قطعا بند ازادسازی وجود خواهد داشت. البته نقشه های آینده گواردیولا نیز روی تصمیم هالند تاثیر دارد چرا که او شخصا به مربی اسپانیاییی علاقه زیادی دارد.

مشکل اصلی رئال برای داشتن همزمان امباپه و هالند مربوط به مسائل مالی است چرا که سخت است که رئالی ها بتوانند دستمزد نجومی هر دو ستاره را تمدید کنند.