مرجع خبری رئال مادرید : ورزشگاه برنابئو در حالی میزبانی بازی امشب اسپانیا و برزیل را به عهده دارد که جنگ با نژادپرستی، هیجان اصلی بازی را تشکیل خواهد داد. این اولین باری است که تیم ملی اسپاینا در برنابئوی جدید بازی می کند.

در حقیقت بازی امشب به نوعی افتتاحیه غیررسمی برنابئوی جدید پیش از برگزاری کنسرت ها و فستیوال های موسیقی در ماه اردیبهشت است.  رئال مادرید می خواهد سالی 365 روز از برنابئو استفاده کند و از برگزاری رویدادهای مختلف نظیر فوتبال امریکایی، کنسرت ها، تورنمنت های بازیهای آنلاین، بسکتبال، تورنمنت های پوکر، مسابقات کشتی آزاد و حتی نمایش های سیرک، درآمدزایی کند.

امشب تیم ملی اسپانیا برای چهل و هفتمین بار در تاریخش در برنابئو بازی می کند که دفعه قبلی در سال 2019 مقابل سوئد خواهد بود. برزیل از سویی برای دومین بار در تاریخش در برنابئو بازی می کند، دفعه قبلی در سال 1966 در این وررزشگاه بازی کردند.  امشب برنابئو با سقف بسته و در حضور هفتاد هزار تماشاگر میزبان این بازی جذاب خواهد بود.

تیم ملی اسپانیا برای دومین بار در تاریخش در استادیومی با سقف بسته بازی می کند، دفعه قبلی مربوط به سال 2017 بود که اسپانیا و روسیه در سن پترزبورگ به مصاف هم رفتند و بازی با تساوی به پایان رسید.