مرجع خبری رئال مادرید : دیگو ریباس بازیکن برزیلی اسبق اتلتیکو مادرید و یوونتوس در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

اندریک:” شگفت زده نشدم. بازیهایش را در تیم زیر 20 سال برزیل  دیده بودم. خیلی توامند است و در حال رشد است. برای حضور در بالاترین سطح آماده می شود. می تواند تفاوت ایجاد کند. مهم است که به خوبی بتواند از نظر ذهنی برای حضور در رئال هماهنگ شود چرا که شرایط در اروپا متفاوت است و با دنیای جدیدی مواجه  خواهد شد اما در پالمیراس در یک لیگ رقباتی خیلی خوب کار می کند و آماده است. همه شرایط لازم برای تبدیل شدن به بازیکنی خاص را دارد. توانایی های او را دوست دارم. شبیه رونالدو نازاریو است. به خوبی تکنیک و قدرت بدنی خود را همسو می کند. تازه در شروع کارش است. قطعا می تواند رشد کند و توانایی هایش ار در اروپا نشان بدهد. میلیتائو، وینیسیوس و رودریگو نیز می توانند تجربیاتشان را به او منتقل کنند تا اشتباهاتی که آنها کردند را تکرار نکند. این فرصت بزرگی برای اوست تا سریع تر یاد بگیرد و رشد کند. در رئال مادرید همه در مورد تو صحبت می کنند. هر فصل بازیکنان جدیدی می آیند و باید آماده باشی تا به تلاش ادامه می دهی. البته فشار در باشگاه های بزرگی نیز خیلی بالاست. اندریک در برزیل خیلی خوب کار کرده است.”

وینیسیوس:” بهخ شکل خارق العاده ای هماهنگ شده است. به کاری که درون و بیرون و زمین انجام داده، افتخار می کنم. خیلی رشد کرده است. تاسف بار است که مشکل نژادپرستی وجود دارد. به عنوان یک ورزشکار امیدوارم که تصمیم های قاطعانه ای در این باره صحورت بگیرد. باید با شهامت با نژادپرستی برخورد کرد و وینیسیوس نیز بسیار هوشمندانه رفتار کرده است.  جوان ها برای هماهنگ شدن به زمان نیاز دارند.”

رودریگو:”کیفیت فوق العاده ای دارد. پسر خوبی است و انگیزه بالایی برای یادگیری دارد. شاید حالا در بهترین سطحش نباشد اما دوباره گل خواهد زد و در سطح مهمی خواهد بود. بازیکن پررنگی است و همه چیز برای ادامه ای نروند دارد.”

بلینگام:” از یک طرف شگفت انگیز است اما بازیکنی است که وقتی به این سطح رسیده، همیشه آماده است تا رشد کند. بلینگام بازیکنی است که خیلی خوب کار می کند. بازیکنان خاص به شکل طبیعی رشد می کنند و قدرتمندتر می شوند.”

از دیدن کدام بازیکنان بیشتر لذت می بردی؟” رونالدو نازاریو، رونالدینیو، مسی، زیدان و … خیلی ها بودند از میان بازیکنانی که هنوز بازی می کنند، مسی خارق العاده است. وینیسیوس را خیلی دوست دارم و شادی را منتقل می کند.  در حرکات نفر به نفر فوق العاده است. حالا در ضربات آخر دقیق تر است و خیلی خطرناک تر شده است.”