مرجع خبری رئال مادرید : کلودیو مارکیسیو بازیکن اسبق یوونتوس در مورد مسائل مختلف پیرامون رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی و جا دادن امباپه:” به نظرم از این انتقال استقبال خواهد کرد و هیچ مشکلی ندارد که همه استعدادهای رئال را کنار هم جا بدهد. این کار را قبلا هم کرده است. کافی است که به آمارش در رئال مادرید نگاه کنید.”

پاسخ منفی خوشد به رئال مادرید :” خیلی خوان بودم. این شانس را داشتم که به کاپلو ملحق شوم. یووه به سری بی سقوط کرده بود و تازه به تیم اصلی رسیده بودم و به تیم رویاهایم راه پیدا کرده بودم. از نظرم عادلانه نبود که در شروع دوران فوتبالم، باشگاهی که در آن رشد کرده بودم و همیشه هوادارش بودم را ترک کنم.”

لحظه محببوت مقابل رئال؟” سوت پایان نیمه نهایی 2015. برنابئو جهنمی بود و همه می خواستند به فینال بروند و مقابل بارسا بازی کنند اما ما جلویشان را گرفتیم. توپ در گوشه استادیوم و در جایی که دوستان و خانواده هایمان بودند، متوقف شد. همه با هم جشن گرفتیم و یکی از زیباترین خاطراتم بود.”

اشک های وینیسیوس:” متاسفانه سخت است که ذهنیت برخی افراد را تغییر بدهی. اتفاقی که برای وینیسیوس رخ داده، در بسیاری از استادیوم ها رخ می دهد. این یک پارادوکس غم انگیز است که افرادی که توهین می کنند، از بازیکنان سیاهپوست تیمشان حمایت می کنند.”