مرجع خبری رئال مادرید : اندریک در 63 دقیقه در ومبلی و برنابئو دو گل زد تا شروع درخشانی را در اروپا داشته باشد.

در حقیقت این بازیکن 17 ساله هم در ومبلی و هم در برنابئو گل زنی کرد. وی در پایان بازی با اسپانیا گفت :”در پایان بازی، خانواده ام را در آغوش گرفتم چرا که تنها افرادی بودند که در دوران سخت در کنارم بودند. در زمانی که همه به من سنگ پرتاب می کردند و از من تنتقاد می کردند و روزنامه ها و سایت ها علیه من مطلب منتشر می کردند، فقط خانواده ام کنارم بودند. ذهنم را متحول کردم. برادرم از من خواسته بود که گل بزنم. به شدت برای بازگشت به برزیل هیجان دارم تا بتوانم او را در آغوش بگیرم.”

وی در ادامه بیان کرد :” همیشه می خواهم برنده شوم. دنیلو پیش از بازیس به تیم گفت که باید جدیت فوق العاده ای داشته باشیم. وینی نیز گفت که باید برزیل را به بالاترین سطح برسانیم. برای این کار باید تورنمنت ها و بازیها را ببریم. قرار نیست که همه بازیها را ببریم اما باید با اراده و جدیت ظاهر شویم. در این بازی، وینیسیوس کاپیتان بود و ما و برزیلی ها در حمایت از او علیه نژآدپرستی می جنگیم و متوقف نمی شویم.”

اندریک در پایان بازی با هواپیمای اختصاصلی لیلا پریرا، مدیر باشگاه پالمیراس به برزیل برگشت تا در تمرین روز چهارشنبه شرکت کند و بتواند در نیمه نهایی جام پائولیستا مقابل نووریزونتینو به میدان برود.