مرجع خبری رئال مادرید : تونی کروس در سن 34 سالگی همچنان ثابت می کند که چیزهای زیادی برای ارائه به فوتبال دارد. قرارداد کنونی او در پایان فصل به اتمام می رسد و به خوبی می داند که آنچلوتی از مدیران رئال خواسته که قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کنند. در حقیقت همه چیز حاکی از آن است که بازیکن آلمانی یک سال دیگر می ماند هر چند که فعلا خبری از اعلام رسمی نخواهد بود.

کروس همیشه این نظر را داشته که فوتبالش در موردش نظر می دهد و البته رئال مادرید همیشه تصمیم گیری را به عهده خود او گذاشته است.  آنچلوتی اعتقاد دارد که عملکرد این بازیکن در این فصل درخشان بوده است و شایسته تمدید است.

خوزه فلیکس دیاز خبرنگار مارکا گزارش داده است که وکلای کروس اخیرا در مادرید حضور داشته اند و با مدیران رئال در مورد آینده او صحبت کرده اند اما به نظر می رسد که آینده کروس در پایان فصل تعیین می شود و نه حالا. کروس ده سال پیش از بایرن به رئال مادرید پیوست و همیشه در خدمت رئال مادرید بوده است. البته شرایط در منورد مودریچ کاملا متفاوت است و به خاطر سنش و کمرنگ شدن نقش خودش در تیمف شرایط کاملا متفاوتی دارد.

پس از درخشش کروس در تیم ملی آلمان و دو پاس گلش در دو بازیف ناگلسمن در موردش گفت :” از نظر تاثیر و قدرت پاس، تونی کروس در حال حاضر با اختلاف بهترین هافبک اروپاست.”