مرجع خبری رئال مادرید : جود بلینگام در بازی اخیر تیم ملی انگلیس مقابل بلژیک در دقیقه 95 گل نجات بخش را زد تا بازی با تساوی دو بر دو به اتمام برسد.

در حقیقت جود که در این فصل بارها رئال مادرید را نجات داده، در تیم ملی انگلیس هم خوش درخشید. ساوتگیت در پایان بازی در تمجید از بلینگام گفت:” او بدون تردید چهره اصلی روزنامه ها خواهد بود.  روحیه رقابتی، انگیزه اش برای شکست نخوردن و بردن، فوق العاده است و به همین خاطر است که همیشه در دقایق پایانی گل می زند.” پیکفورد دروازه بان تیم ملی انگلیس هم در موردش گفت :” ذهنیت فوق العاده ای دارد. بازیکنانی نظیر او، تیم را به جلو هل می دهند و این مسئله به هم تیمی هایش منتقل می شود. این کاری است که جود انجام می دهد و بخشی از ذهنیتش است.”

روحیه فوق العاده بلینگام و انگیزه ای که برای کسب پیروزی دارد، در این فصل بارها به کمک رئال آمده است. او مقابل سلتا در بالایدوس در دقیقه 81 گل سه امتیازی زد، مقابل ختافه، گل پیروزی را در دقیقه 95 به ثمر رساند و مقابل یونیون برلین در دقیقه 94 گل پیروزی را زد و مقابل بارسا در مونجوییک در دقیقه 92 گلزنی کرد.

تیم ملی انگلیس می خواهد پس از 60 سال قهرمان جام جهانی شود که حضور بلینگام می تواند برایشان خیلی مهم باشد. فیل مک نالتی، دبیر بخش ورزشی بی بی سی در موردش گفته است:” او یکی از بهترین بازیکنان دنیا در پست خودش است. می تواند بازیسازی باشد که از او هر کاری بر می آید. هری کین، یک لیدر و یک گلزن است. ساوتگیت با بلینگام و کین صاحب دو بازیکنی می شود که مایه حسادت کل دنیا هستند.”