مرجع خبری رئال مادرید : مصدومیت کورتوا باعث شد تا رئال مادرید به سراغ خرید کپا برود. دروازه بان اسپانیایی در شروع فصل فیکس بود اما به تدریج جای خود را به لونین داد و درح ال حاضر نیمکت نشین شده است.

در حقیقت دروازه بان باسکی بالاخره به رویایش رسید و پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد تا به رئال مادرید بیاید و شاید در بدترین کابوس هایش هم فکر نمی کرد که قافیه را به لونین ببازد اما این اتفاق رخ داد.

کپا در ده بازی اول لالیگا فیکس بود که در پنج تایش کلین شیت کرد و فقط هفت گل خورد.  کپا بعد از آن با مصدومیت مواجه شد و لونین از فرصت استفاده کرد و درخشید. کپا بعد از مصدومیتش دوباره فرصت پیدا کرد اما عملکرد ضعیفش مقابل اتلتیکو در سوپرجام باعث شد تا لونین جای او را بگیدر. کپا در بازی رئال مادرید و المریا نیز نمایش جالبی نداشت.

کپا همیشه گفته بود که دوست دارد در رئال مادرید بماند اما در حال حاضر چنین چیزی خیلی بعید به نظر می رسد. در واقع او جایگاهش در لیست تیم ملی اسپانی ارا هم از دست داده و به نظر می رسد که با غیبت در مسابقات آلمان باید کنار بیاید.

آس گزارش داده است که اطرافیان کپا می گویند که این بازیکن آرامش دارد و به هیچ وجه نگران نیست. کپا از این که جایی در نقشه های آنچلوتی ندارد،  ناراحت است اما مجبور است که با این موضوع، کنار بیاید.

کپا این روزها با جدیت تمرین می کند تا در صورتی که آنچلوتی بخواهد به او فرصت بدهد، آمادگی کامل را برای بازی کردن داشته باشد. او با جدیت تمرین می کند. باشگاه هنوز چیزی در مورد آینده اش به او اعلام نکرده هر چند که به احتمال فراوان به چلسی برمی گردد تا تکلیفش را با این تیم در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش، مشخص کند.