مرجع خبری رئال مادرید: تونی کروس در سن 34 سالگی در آستانه تمدید با رئال مادرید قرار گرفته است. آنچلوتی و بازیکنان از تمدید قراردادش راضی هستند اما به نظر می رسد که شرایط در مورد هم تیمی او یعنی مودریچ کاملا فرق دارد.

کروس و مودریچ یک دهه در کنار هم بازی کرده اند اما در حال حاضر مسیرشان از همدیگر جذاب به نظر می رسد. شماره هشت رئال مادرید همچنان سطح فوق العاده ای دارد  و در این فصل با 2404 دقیقه، ششمین بازیکن از نظر دقایق بوده است در حالی که مودریچ در این فصل دقایق اندکی داشته و چهاردهمین بازیکن از نظر دقایق است. مودریچ در این فصل فقط 1615 دقیقه بازی کرده که بازیکنان نیمکت نشین نظیر خوسلو با 1555 و فران گارسیا با 1309 دقیقه تقریبا به اندازه او بازی کرده اند در حالی که لوکیتا فقط در سه تا از دوازده بازی اخیر فیکس بوده که هر سه بازی در شب هایی بوده که بازیکنان فیکس با فکر بازیهای بعدی استراحت کردند: مقابل ختافه، رایو و سلتا.

این در حالیست که کروس در حال حاضر بازیکن فیکس تیم است و در دوازده تا از 15 بازی اخیر فیکس بوده و در سه باری نیمکت نشین شده که مودریچ در ترکیب اصلی قرار گرفته است. در حقیقت به نظر می رسد که هر چند که دردناک است اما مودریچ باید بپذیرد که به تاریخ انقضای دورانش در رئال مادرید نزدیک شده است.

رلوو گزارش داده است که به احتمال فراوان، مودریچ در پایان فصل در استادیوم های مختلف مورد تجلیل قرار خواهد گرفت، درست مثل اتفاقی که برای اینیستا در بارسلونا در 2018 رخ داد.  لوکیتا نه تنها میان هواداران رئال بلکه در میان غیررئالی ها نیز محبوب است. او در این فصل کاپیتان دوم رئال مادرید است که 24  جام نیز کسب کرده است.