مرجع خبری رئال مادرید : قرارداد کنونی آندری لونین تا 2025 با رئال مادرید اعتبار دارد و رلوو گزارش داده است که رئال مادرید در تلاش است تا این قرارداد را تمدید کند و دروازه بان اوکراینی نیز با آن موافق است.

لونین فقط 25 سال سن دارد در حالی که شش سال پیش به رئال مادرید آمد. در واقع به نظرم ی رسد که وقتش رسیده که قرارداد این بازیکن برای بلندمدت تمدید شود چرا که باشگاه او را جانشین کورتوا در سالهای آینده می داند.

مصدومیت جدید کورتوا باعث شده تا مدیران رئال مادرید در مورد شرایط بدنی او بعد از بازگشت از مصدومیت نگران باشند و از سویی لونین در این فصل به حدی درخشان بوده که مدیران رئال می خواهند با تمدید به او پاداش بدهند. لونین در حال حاضر سالی 800 هزار یورو در رئال دستمزد می گیرد که یکی از کمترین دستمزدهاست و باشگاه می خواهد که دستمزدش را به شکل قابل توجهی افزایش بدهد.  این بازیکن به خوبی در این فصل به وظایفش عمل کرده است و باشگاه می خواهد با تمدید به این بازیکن نشا نبدهد که روی او حساب می کند.

لونین با درخشش در تیم ملی اوکراین، حضور در یورو را هم قطعی کرده است و در مسابقات آلمان حضور خواهد داشت.  باشگاه با تمدید قرارداد لونین، خیالش از دروازه بان سالهای آینده را نگاه می کند. در واقع باشگاه نمی خواهد برای این پست هزینه کند و از سویی از میان دروازه بان های آکادمی هم گزینه چندان مطمئنی برای تبدیل شدن به ذخیره کورتوا در فصل آینده وجود ندارد. فران گونزالس که در رئال مادرید سی توپ می زند، در این فصل بارها در لیست تیم بزرگسالان رئال قرار گرفته اما در فصل آینده هم باشگاه  روی او به عنوان دروازه بان سوم حساب می کند.

لونین از شرایطش در شهر مادرید و زندگی در کنار همسر و فرزندش راضی است. او از این که با بازگشت کورتوا دوباره نیمکت نشین بشود، راضی نیست اما این بار می داند که باشگاه به شکل ویژه تری روی او حساب باز خواهد کرد.