مرجع خبری رئال مادرید : اندریک پس از گلزنی در ومبلی و برنابئو مقابل انگلیس و اسپانیا، با جت شخصی مدیر باشگاه پالمیراس به برزیل برگشت و گل مهمی را برای این تیم صحبت کرد.

در حقیقت تنها 48 ساعت پس از پایان بازی اسپانیا و برزیل، اندریک در ترکیب پالمیراس قرار گرفت و زننده تک گل تیمش در نیمه نهایی جام پائولیستا بود تا این تیم به فینال راه پیدا کند.  اندریک در سال 2022 با پالمیراس قهرمان لیگ برزیل شد، او در سال 2023 با این تیم فاتح لیگ و سوپرجام برزیل و جام پائولیستا شد و در سال 2024 نیز تا کنون به فینال جام پائولیستا راه پیدا کرده و شانس کسب این تورنمنت را دارد.

اندریک با تایید این که در برنابئو با مصدومیتی جزئی مواجه شده، در پایان بازی اخیر پالمیراس گفت” با مصدومیتی مواجه شدم، به این جا پرواز کردم، به آلیانس رفتم و مستقیما مورد درمان قرار گرفتم. کل روز تحت درمان بودم. صبح زود بیدار شدم تا یخ روی پایم بگذارم. همان طور که همیشه گفتم، همه تلاشم را می کنم تا بخشی از محبت های پالمیراس به خودم را جبران کنم حتی اگر یک درصد موفق به این کار شوم. تا زمانی که پایم به من برای کمک به پالمیراس و هم تیمی هایم اجازه بدهد، به تلاش ادامه می دهم. خوشحالم که بخشی از این تیم فوق العاده هستم و بازی می کنم. خوشحال هستم که این گل را زدم چرا که این آخرین پائولیستای من خواهد بود. همه تلاشم را می کنم تا به تیم کمک کنم. پائولیستا تورنمنتی است که در همه رده های سنی برگزار می شود و انگیزه بالایی برای کسب این جچام و کمک به هم تیمی هایم دارم. همه تلاشم را می کنم تا به تیم کمک کنم. آنها دوست و خانواده من هستند.”