مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد پیروزی مقابل کولتورال لئونسا صحبت کرد.

رضایت :” می دانستیم که مهم است که شروع خوبی داشته باشیم و با جدیت بازی کنیم. به حریف احترام گذاشتیم. یک پیروزی منطقی کسب کردیم.”

کولتورال:” حریف خوب بازی می کرد. اگر به آنها فضا می دادیم می توانستند به ما گل بزنند. گل مهمی زدند. از بازی که داشتند خرسند هستیم. شروعی مطابق انتظار داشتیم. در زمین حریف فشار آوردیم. تفاوت عادی بود.”

احیا شدن:” از همه راضی بودم. با جدیت بازی کردیم.”

گلهای زیبا:”گل ناچو غیرعادی بود. برای او خوشحالم. گلی تاریخی بود. به نظرم از گلم در فینال چمپیونزلیگزیباتر بود، نه؟ یک گل تاریخی برای ناچو بود. برایش خیلی خوشحالم. لیاقتش را داشت چرا که با جدیت تمرین می کند.”

کروس:” تا آخرین دقیقه بازی کرد و یک بازی عادیداشت. منطقی این است که بازی کند. اگر می خواست تعویض شود استراحت می کرد اما مشکلی نبود و می خواست بازی کند.”

روحیه :” نه تنها به خاطر شرایط بازی بلکه در همه بازیها باید همین گونه باشیم و  فرقی ندارد که کدام بازیکن درون زمین باشد. باید جدیت داشته باشیم و به حریف احترام بگذاریم. بازی کاملی داشتیم.”

گل کولتورال:”حریف به دنبال بازی زیبا بود. آنها در گروهشان در لیگ دسته سه صدرنشین هستند  که مفهومش این است که یک تیم خوب در دسته دوم هستند و تیمهای خوب دسته دو فاصله زیادی با تیمهای لالیگایی ندارند.”

عملکرد ذخیره ها:”مشکل نبود. طبیعی است که سخت باشد که بازیکنان همیشه بازی کنند. همیشه ممکن است کسی کمتر یا بیشتر بازی کند. هر سه روز یک بار بازی داریم و باید در هر بازی و هر صحنه جدیت داشته باشیم. به تلاش ادامه می دهیم.”