مرجع خبری رئال مادرید: مرجع خبری رئال هشت سال پیش در روز 9 شهریور 1388 پای به جهان گشود. در این هشت سال همواره سعی کردیم گوشه ای از زندگی روزمره رئالی ها باشیم و خوشحالیم که محبت ها و حمایت های شما به ما کمک کرده تا به هدف خود نزدیک شویم.

جشن تولد هشت سالگی مرجع خبری رئال مادرید امروز در برج میلاد با حضور قریب به 150 هوادار برگزار شد. محدودیت فضا باعث شد که نتوانیم تعداد بیشتری از هواداران را کنار هم داشته باشیم اما پوریا پورسرخ، حمید سحری (کارتونیست)، چیا فوادی (سردبیر سایت نود)، دکتر حمیدرضا صدر (کارشناس محبوب تلویزیونی) به عنوان مهمانان ویژه مرجع خبری در کنار ما حضور داشته باشند تا جشن باشکوهی را کنار هواداران رئال داشته باشیم.

در این مراسم چیا فوادی به پاس رای سال گذشته خود به رونالدو برای مراسم بهترین های فیفا مورد تجلیل قرار گرفت. وی امسال هم برای رای دادن و حضور در مراسم بهترین های فیفا به لندن دعوت شده است. حمید سحری که طرح پوستر زیبای مراسم که طرح روی کیک هم شد را کشیده بود، با پیشنهاد کار کردن در سایت نود مواجه شد تا این مراسم برای او سبب خیر شود. پوریا پورسرخ برای اولین بار پس از چند سال دعوت طلسم را شکست و به عنوان یکی از معدود بازیگرانی که هوادار رئال است و نتایج را دنبال می کند، کنار ما بود و حمیدرضا صدر دوست داشتنی هم برای سومین بار در چهار سال اخیر در جشن تولد مرجع حضور یافت.

عکس ها از: محمد کرمعلی