مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید از یکی از سخت ترین بازیهای خود تا پایان فصل با موفقیت عبور کرد و با پیروزی یک بر صفر مقابل ختافه اختلافش با بارسلونا را به عدد چهار رساند.

ختافه با بوردالاس یکی از قدرتمندترین تیم های سالهای اخیر لالیگا بوده است که در مقابل رئال مادرید هم خوب مقاومت کرد اما در نهایت تعویض های هجومی و خوب زیدان باعث شد تا بازی دست رئال بیافتد و در نهایت کارواخال با یک نفوذ عالی پنالتی گرفت تا کاپیتان راموس گلزنی کند و نقش مهمی در قهرمانی ایفا کند.

رئال مادرید حالا از پنج بازی بعدی خود فقط به یازده امتیاز نیاز دارد تا قهرمان شود و به نظر می رسد که فاصله با قهرمانی زیاد نباشد.

رئال مادرید یکشنبه بازی سختی مقابل بیلبائو در سن مامس جدید دارد که اگر سه امتیاز این بازی را بگیرد می توان گفت که بارسلونا صرفا ادامه لالیگا را با شعار “ورزش برای سلامتی” پیگیری خواهد کرد و اندک امیدهای خود را هم از دست خواهد داد.

ختافه هر چند که در گذشته زنگ تفریح رئال مادرید بود اما این تیم با بوردالاس به لطف انسجام دفاعی ود به یکی از تیم های سرحال لالیگا تبدیل شده که در این فصل همچنان در لیگ اروپا حضور دارند و امید زیادی دارند تا فصل بعد هم سهمیه اروپایی بگیرند.

ایسکو و بنزما از ضعیف ترین عناصر هجومی رئال مادرید در مقابل ختافه بودند در حالی که مندی نیز در فاز هجومی عملکرد ضعیفی از خود ارائه داد. به هر صورت زیدان و رئال ششمین برد پیاپی خود را کسب کردند و حالا با اقتدار و با چهار امتیاز فاصله در صدر جدول لالیگا حضور دارند.