مرجع خبری رئال مادرید : امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید در مورد تساوی مقابل اتلتیکو صحبت کرد.

هند فلیپه:”مشخص بود که توپ به دستش خورده است. از دیدگاه ما پنالتی است اما هر کسی نظری دارد. نمی خواهیم چیزهای زیادی بگوییم. پنالتی بود. در پایان نیمه اول می شد کار به تساوی کشیده شود و شرایط در نیمه دوم مشخص شود. داور ویدیویی می خواست که پنالتی گرفته شود. ما فکر می کنیم که پنالتی بود. توپ به دستش خورد. تصمیمی گرفت که فکر می کرد درست است. ما در مورد هرناندز هرناندز باز هم بدشانس بودیم.”

شرایط بازی:” نیمه دوم عالی بود. موقعیت داشتیم. کورتوا عالی بود و در نهایت کار به تساوی کشیده شد. در نیم ساعت پایانی به برگرداندن نتیجه نزدیک بودیم اما امکانش نبود. اوبلاک درخشان بود. برای هواداران بازی جذابی بود.”

آیا قصد اقدامی را علیه داوران دارید؟” در حال حاضر به بازی فکر می کنیم و می خواستیم برنده شویم. ما حالا به بازی بعدی فکر می کنیم. در مورد هرناندز هرناندز خوش شانس نبودیم اما این هم بخشی از بازی است. عوامل زیادی در بازیها نقش دارند و یکی از آنها شانس است. شانس و داوری ها نقش دارد.”

وابستگی به بنزما:” بازیکن بسیار مهمی است و در همه بخش های بازی نقش دارد. توانایی او در همکاری کردن فوق العاده است. گلهای زیادی می زند و موقعیت های زیادی ایجاد می کند. در نیمه دوم چند موقعیت ایجاد کرد. یکی از بهترین های دنیاست و حضورش باعث افتخار ماست.”

لالیگا برای رئال زنده است؟” قطعا. به تلاش ادامه می دهیم. هنوز خیلی مانده است.”