زیاد دور نیست زمانی که از حال و هوای سه گانه در می آیند و در کل کل ها،وقتی کم می آورند به جای عبارت” سوزش سه گانه ” حتی  وقتی میگویی حالت چطور است جواب می دهند “ژنرال فرانکو”.
فرانکو دیکتاتوری اسپانیایی که با مردم مظلوم و ستم دیده کاتالان(؟) -_- جنگ و دشمنی داشت.از بزرگترین تاثیرات او بر فوتبال به این صورت یاد میکنند :
1_برد 11_1 رئال مقابل بارسلونا
2_جام های رئال مادرید
3_انتقال دی استفانو به رئال مادرید

1_نیمه نهایی جام حذفی 1943.بازی برگشت رئال مقابل بارسلونا با برد 11_1 رئال همراه شد؛در حالی که بازی رفت 3_0 به سود بارسا پایان یافت.برخی از ادعاهای گوسفند ها در این مورد :

الف)ماموران فرانکو بین دونیمه وارد رختکن بارسلونا شده و در بعضی روایات خانواده های بازیکنان بارسا و جانشان را تهدید کرده و طبق روایات دیگر بازیکنان بارسا را مورد ضرب /زرب_ذرب و شتم قرار دادند.
نیمه اول رئال 8 گل زد،نیمه ی دوم بارسا 1 گل زد و رئال 3 گل.بارسلونا در نیمه ی دوم بازی بهتری ارائه داده گل کمتری خورده و گل هم زده.مضحک است اگر   تهدیدهای ماموران منجر به بهتر بازی کردن بارسلونا شده باشد.مضحک نیست؟فقط یک جواب دارد
#کمک ژنرال فرانکو به رئال مادرید توهم گوسفندهاست#

ب)کمک داوری که تحت فشار حکومت قرار گرفته به رئال
شاید باورتان نشود اما داور می تواند مدام پنالتی های یک تیم را نادیده بگیرد،منجر به صعود تیمی شود (از هواداران چلسی بپرسید،از سال 2009 بپرسید….)  اما نمیتواند منجر به زدن 11 گل بشود!جالب آن که در بازی رفت که 3_0 به سود بارسا تمام شد داور دو گل مردود بارسارا قبول و گل صحیح رئال را مردود اعلام کرد.(در جواب سؤال “مگر میشود وقتی 3_0 بردی، 11_1 ببازی)
ادعای مضحکی بود. نبود؟فقط یک جواب دارد
#کمک ژنرال فرانکو به رئال مادرید توهم گوسفندهاست#

برنادو سالازار یکی از تاریخ نگاران مشهور اسپانیا و طرفدار تیم رقیب رئال (اتلتیکو) در یکی از نوشته های خود اشاره کرد خوزه اسکولا _بازیکن بارسا که 90 دقیقه در زمین بود _ و یکی دیگر از بازیکنان بارسا که در آن بازی نیمکت نشین بود به او اطمینان دادند هیچ فشاری برای باخت به آن ها وارد نشده.از طرفی در بازی فینال رئال 1_0 نتیجه را به بیلبائو واگذار می کند پس ژنرال فرانکویی که این همه جام برای رئال آورد چطور بعد از آن همه تلاش در بازی نیمه نهایی، اجازه داد رئال با یک گل جام را از دست دهد؟
جواب ساده است
#کمک ژنرال فرانکو به رئال مادرید توهم گوسفندهاست#

ادعای دیگر گوسفند ها درباره ی حذف شدن این نتیجه از تمام نتایج رسمی هم با نگاهی ساده به این لینک _سایت رسمی بارسلونا _ نقض میشود که به طور واضح به شکست 11_1 بارسلونا اشاره کرده:
http://www.fcbarcelona.com/football/first-team/detail/article/a-brief-hisotry-of-the-spanish-cup-clasico

2_فرانکو از سال 1939 تا 1975 حکومت کرد(36 سال)
در جمع رئال مادرید،30 جام در زمان حکومت فرانکو گرفت.
درجمع بارسلونا،24 جام در زمان حکومت فرانکو گرفت.
گرچه رئال مادرید موفق به کسب جام های ارزشمند تری شد.
رئال مادرید تا 1954 یعنی 15 سال موفق به کسب لالیگا _در زمان حکومت فرانکو_نشد.
بارسا 1944 و 10 سال زودتر از رئال موفق به کسب لالیگا _در زمان حکومت فرانکو_شد.
این آمار (با منبع سایت رسمی دو باشگاه) فریاد میزند:
#کمک ژنرال فرانکو به رئال مادرید توهم گوسفندهاست#

3_استفانو برای ریورپلات در آرژانتین بازی میکرد.1947 از بازی کردن تا 1949 محروم شد.به همین خاطر به کلمبیا سفر کرد که اوضاع در آن جاهم خوب پیش نرفت.
پیمان” لیما “که در آن سال وضع شد که طبق آن تا 1954 حقوق بازیکنان را به رسمیت نمیشناخت و پس از آن سال تمام حق و حقوقشان متعلق به باشگاه قبلی آن ها متعلق بود.
از طرفی از تماشاگران لیگ کلمبیا کم میشد و بازیکنان  حقوق دریافت نمیکردند.استفانو عصبانی شد و به همراه تیم کلمبیایی سفر نکرد وبه کشوری دیگر رفت.
تیم کلمبیایی خواستار دریافت خسارت شد.فیفا دی استفانو را محروم کرد.آلفردو به انتظار نشست تا سال های آینده،تا 1955 دوباره برای ریورپلات بازی کند.
1953 بود که بارسا توافق تیم ریورپلات را گرفت که دی استفانو را به تیمش انتقال دهد در حالی که طبق پیمان لیما دی استفانو به باشگاه کلمبیایی تعلق داشت.
سپس بارسا مذاکره با باشگاه کلمبیایی را آغاز کرد.توافق حاصل نشد و بارسا تصمیم گرفت تا 1955 به خاطر پیمان لیما از استفانو استفاده نکند تا مشکلی پیش نیاید.
رئال نیز به دنبال دی استفانو بود،با باشگاه کلمبیایی که بارسا با آن به توافق نرسیده بود به توافق رسید.سپس نماینده رئال برای مذاکره با بارسا بر سر این بازیکن به بارسلون رفت.
دی استفانو فقط دربازی های دوستانه میتوانست بازی کند.احساس خوبی نداشت و ملاقات با نماینده رئال باعث خوشحالی وی شد چرا که رئال قادر به پرداخت دستمزد او بود.رئال مبلغ درخواستی باشگاه کلمبیایی را پرداخته بود  و در آخر دی استفانو رسما به رئال مادرید منتقل شد.
بارسا به باشگاه آرژانتینی و رئال به باشگاه کلمبیایی پول پرداخته کرده بود.بارسا تلاش کرد مبلغی که به باشگاه آرژانتینی پرداخت را پس بگیرد که موفق نشد.
فیفا نماینده ای را برای حل این مشکل فرستاد.نماینده ی فیفا اعلام کرد که دی استفانو یک فصل برای رئال و یک فصل برای بارسا بازی کند و دوباره به همین صورت.
(یعنی فصل 1953/54 و 1955/56 برای رئال و
فصل 1954/55 و 1956/57 برای بارسا بازی کند).تصمیم راضی کننده ای برای هر دو تیم بود.

24 آگست 1954 قانونی وضع شد که خرید بازیکنان خارجی را منع میکرد.بازیکنانی که قبل از این تاریخ ایران خریده شده بودند میتوانستند با اجازه ی حکومت بازی کنند.(رئال مجوز بازی استفانو را داشت)
بارسا مرتکب اشتباه شده بود:پرداخت پول به باشگاه آرژانتینی در حالی که دی استفانو در آن سال به باشگاه کلمبیایی تعلق داشت.
رئیس بارسا به خاطر این اشتباه استعفا داد.سرمربی بارسلونا از عملکرد و نوع بازی و اخلاق دی استفانو رضایت نداشت.در این حال بارسا رضایت داد که با دریافت مبلغ 4 میلیون و 400 پزو تمام حق و حقوق خود در قبال این بازیکن را به رئال واگذار کند.رئال این مبلغ را پرداخت کرد و دی استفانو با دخالت ننگ آمیز و فاحش ژنرال فرانکو،به طور کامل رئالی شد((:
در یک جمله میگویم:
#کمک ژنرال فرانکو به رئال مادرید توهم گوسفندهاست#
پی نوشت 1:این بحث انتقال دی استفانو یکم زیاد و پیچیده ست با کسی بحثتون شد خودتون توضیح ندید،بیاید اینو کپی کنید، براش بفرستید (((:در کل بحث فرانکو خیلی طولانیه
پی نوشت 2:البته بهتره با کسی که گوسفنده بحث نکنید چون هیچ جوابی اونقدر قانع کننده نیست که یه گوسفندو وادار به سکوت کنه(در واقع تو جمله ی اصلی میگه احمق ولی من دلم خواست بگم گوسفند)
پی نوشت3: منبع:سایت رسمی دو باشگاه و فوتفان و اون سایته که اسمش یادم نیس
پی نوشت 4: اگه متن مشکلی داشت همینه که هست^~^ ولی حالا بگید بدونیم، اطلاع پیدا کنیم^_^
پی نوشت 5:الان ژاوی میاد کامنت میذاره کاسیاس دوست من بود،اون لایق وداع بهتری بود-_-
پی نوشت 6:یا علییی!!حالا مورينيو یه وقت عَلَیهَم  مصاحبه نکنه(((((:
پی نوشت7:#کمک ژنرال فرانکو به رئال مادرید توهم گوسفندهاست#
                                    یا خدا….
                                             عادل موسوی