مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در حیثیتی ترین بازی از زمان شروع کارش در رئال مادرید اولین شکست را آن هم در مقابل دیدگان 80 هزار هوادار در برنابئو   تحمل کرد تا لالیگا  تبیدل به یک شوخی شود. اگر بارسا بتواند سویا را شکست بدهد ، در فاصله دوازده هفته به پایان رئال به 12 امتیازی صدر می رسد.

در شبی که خامس رودریگز ، بنزما و ایسکو یک عملکرد فضاحت بار دیگر داشتند ، جوان هایی مثل بورخا مایورال، خسه و لوکاس نتوانستند دفاع یازده نفره اتلتیکو را باز کنند. اتلتیکو در این بازی آمده بود که تساوی بدون گل بگیرد و هیچ اندیشه ای برای حمله کردن نداشت اما باز هم روی یک اشتباه دفاعی دروازه رئال باز شد و پس از آن تیم سیمئونه یازده نفره دفاع کرد تا زیدان شکست بخورد و این سوال پدید بیاید که حالا که این فصل این قدر افتضاح بوده چرا آنچلوتی باید می رفت ؟ کارلتو هر چه که بود تیمش از امسال بهتر  بازی می کرد و تنها دلیل بی جام ماندن در فصل گذشته مصدومیت بنیان های تیم مثل راموس، مودریچ و خامس در مقطع کلیدی فصل بود.

رئال دقیقا دارد از همان چیزی زخم می خورد که در اول فغصل مشخص بود : نداشتن یک رقیب و ذخیره جدی برای مارسلو و کوئنت رائو. دنیلو که در مقابل اتلتیکو در پست دفاع چپ بازی کرد در اکثر زمان بازی گیج و سردرگم بود. مایورال هم به واسطه بی تجربگی اش انتظاری از او نمی رفت. پرز خودش بریده و دوخته و تیمی را بسته که در فاصله یک سوم مانده به پایان فصل هیچ امیدی به قهرمانی ندارد.

در این میان کلوس گومز هم در کلیدی ترین صحنه بازی پنالتی محرز روی دنیلو را نگرفت تا کار مشکل تر شود. سیمئونه می گفت که لالیگا برای رئال آماده شده اما به نظر می رسد که خودش بهتر از هر کسی می داند که چه دروغ بزرگی گفته است.

به هر صورت خوشحالی حاصل از حضور زیدان خیلی زودگذر بود. زیزو با این روند و پذیرش تیم مزخرفی که توسط پرز بسته شده چالش بزرگی را پذیرفت. او ممکن است که به زودی از نظر دوران کاری مثل اسطوره هایی نظیر مالدینی، مارادونا و دی استفانو بدون موفقیت در عرصه مربیگری مات شود. فعلا به نظر می رسد که فقط یازدهمین قهرمانی چمپیونزلیگ او را نجات می دهد …