مرجع خبری رئال مادرید : ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس در مورد بازی تیمش مقابل رئال در ورزشگاه تورین صحبت کرد.

تردیدها در ترکیب:” مارکیسیو بازی می کند یا بنتانکور. در خط دفاعی بارزالی بازی می کند. بقیه ترکیب مشخص است. مانژوکیچ و الکس ساندرو آماده هستند. نمی دانم مانژوکیچ فیکس می شود یا نه اما در دو بازی مقابل رئال مهم خواهد بود.”

زیدان:”در مدتی کم دو چمپیونزلیگ برده و پرتلاش بوده است. رئال مادرید برای بردن چمپیونزلیگ مدعی است چرا که سالها در این تورنمنت بازی کردند و سه تا از چهار چمپیونزلیگ قبلی را بردند.”

خاطرات فینال:”در کاردیف در نیمه دوم مشکل روانی داشتیم. 15 دقیقه وحشتناک داشتیم. این بار باید باهوش تر باشیم و اشتباهاتمان در فنیال تکرار نشود. تیم تکنیک، سرعت و دقت فوق العاده ای دارد. دو فینال بردیم که یکی از انها در مرحله یک هشتم بود. حالا بازی های زیبایی در مرحله یک چهارم مقابل رئال خواهیم داشت. باید جاه طلب باشیم و آن طور که بلدیم بازی کنیم. باید در کل جریان بازی آماده باشیم. این بازی انتقام فینال کاردیف نخواهد بود. باید با آرامش بازی کنیم و آن طور که بلد هستیم بازی کنیم. باید بازی خوبی داشته باشیم. سه سال پیش در نیمه نهایی عملکرد خوبی داشتیم. اگر توپ را نداشته باشیم باید خوب دفاع کنیم. باید مثل نیمه اول کاردیف باشیم.”

تردیدهای رئال مادرید:”ایسکو یا بیل؟ از زیدان بپرسید. فکر می کنم بیل بازی کند اما…”

رونالدو:”تاکتیک مهار او؟ کل تیم آماده خواهند بود. در سن 31 سالگ یسبک بازی او عوض شده و این شایسته تحسین است. در پستی هجومی تر بازی می کند.”