مرجع خبری رئال مادرید: او کشف بزرگ سولاری ست. مشخص نیست مصدومیت کاسمیرو این فرصت را دد اختیارش قرار داد یا سولاری از قبل برایش برنامه داشت. 

اما به هرحال مربی آرژانتینی به او اعتماد کرد و این فرصت را در اختیارش گذاشت. از آن زمان تاکنون انگار رئال معدن طلا کشف کرده! داریم از مارکوس یورنته حرف می زنیم. بازیکنی که فصل گذشته خیلی سختی کشید. 

زیدان و لوپتگی به او اعتقاد نداشتند. اما مصدومیت کاسمیرو این فرصت را به او داد تا توانایی هایش را نشان بدهد. او دو دستی این فرصت را چسبید. 

او خونش هم سفید است (رئالی است) و پدر و عمویش که پیش از این سابقه پوشیدن این پیراهن را داشتند تایید کردند که از کودکی رئالی بوده است. حالا مارکوس این پیراهن را پوشیده و صبر طولانی اش برای رسیدن به این آرزو ارزشش را داشت. 

وقتی مقابل کاشیما اوضاع پیچیده می شد سر و کله یورنته پیدا می شد. او در قطع توپ حریف موفق بود و انگار همیشه جلوی تک تک مدافعان تیم حضور داشت. همچنین در حملات نیز حضور موثری داشت. 

او اعتماد به نفس داشت اما بیخیال نبود. مثلا در زمانی که رئال 3 بر صفر جلو بود، مسافت طولانی ای را از زمین حریف تا زمین خودی دوید تا توپ سرجینیو را قطع کند و مانع از حمله خطرناک حریف شود. این نشان می دهد او به خوبی فوتبال را درک می کند و برای دویدن و پس گرفتن توپ به خوبی آماده است و اعتماد همه را جلب کرده است. 

او توانایی هایش را نشان داد و ثابت کرد بی دلیل در ویتوریا که یک فصل قرضی در انجا بود شیفته اش نشدند. 

این داستان هنوز تمام نشده و درخشش او در این تورنومنت ادامه خواهد داشت. العین منتظر باش!

خوزه فلیکس دیاز – مارکا