مرجع خبری رئال مادرید : فوتبال را لحظات و تصمیم ها تشکیل می دهند. خیلی از تصمیم ها می توانند تاثیر مهمی بگذارند.  به طور مثال داوید سیلوا هافبک اسپانیایی منچسترسیتی زمانی می توانست به رئال مادرید ملحق شود اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

هافبک اهل جزایر قناری دوران فوتبال بی نظیری داشته و در تیم هایی نظیر والنسیا، سیتی و تیم ملی اسپانیا نقش مهمی داشته است. او در پایان این فصل سیتی را ترک می کند. او وقتی در دره های پایه بازی می کرد، چندین پیشنهاد از رئال مادرید نداشت.

سیلوا به طور مثال در سال 1998 و در سن دوازده سالگی خیلی به رئال مادرید نزدیک بود و در رئال تست داد. اما او در نهایت در مادرید نماند و قرار شد که در تست های بعدی شرکت کند. رئال مادرید چندین سال به داوید پیشنهاد می داد اما او رد می کرد.

فرناندو خیمنز پدر داوید سیلوا نیز تائید کرده که در ان زمان با دل بوسکه جلسه داشته است. در نهایت این بازیکن راهی آکادمی والنسیا شد. سیکستو آلونسو استعدادیاب رئال می گوید /:” دو بار داوید سیلوا را به او پیشنهاد دادم. از او تست گرفتند، راضی بودند اما مطمئن نبودند. برای تورنمنتی دوستانه در والنسیا حضور پیدا کرد. وقتی والنسیا فهمید که رئال در دومین بار هم او را نمی خواهد، بلافاصله تماس گرفتند و او را خریدند. این اتفاقات  ممکن است رخ بدهد. وقتی سالی 100 تصمیم می گیری ممکن است برخی از آنها اشتباه باشد.”

از سویی ادو آلوارز فیزیوتراپ منچسترسیتی و دوست نزدیک داوید سیلوا در این باره که چرا لیگ انگلیس را به جای والنسیا انتخاب کرده هم صحبت کرد/:” در باشگاه هایی نظیر رئال مادرید و بارسلونا، رسانه ها و هواداران ممکن است تاثیر منفی بگذارند. بازیکنان در انگلیس بسیار محترم هستند.”

از سویی داوید سیلوا در سال 2010 هم به رئال مادرید نزدیک بود اما پیشنهاد سیتی بهتر بود و با 33 میلیون یورو راهی لیگ انگلیس شد.

سیلوا شاید امشب آخرین بازیش در منچسترسیتی را انجام بدهد. هواداران منچسترسیتی قصد داشتند که برایش مراسم خداحافظی بگیرند اما سیلوا از هواداران تیمش خواست تا این کار را نکنند چرا که نمی خواست به خاطر ادای احترام به او خطر شیوع کرونا ایجاد شود و به همین خاطر مراسم وداعش با هواداران را به زمان دیگری موکول کرد.