مرجع خبری رئال مادرید : میگل تورس بازیکن اسبق رئال مادرید، ختافه، المپیاکوس و مالاگا به عنوان کارشناس فوتبال اولین تجربه خود را در برنامه “جوگونز داشت.

راموس:”از وقتی که راموس به رئال مادرید آمد، این حس را وجود داشت که می تواند کاپیتان باشد. او از متکب رائول است، از بهترین کاپیتان هایی که رئال مادرید در تاریخش داسته است. از آن بازیکنانی است که نمی خواهد هیچ بازی را از دست بدهد. در تیم لمی اسپانیا هم همیشه می تواند بازی کند. از معدود بازیکنان فوتبال فعلی است که در باشگاه بزرگی نظیر رئال مادرید که بهترین باشگاه دنیاست می درخشد. باشگاه رئال مادرید می تواند با کمی کاهش دستمزد و در نظر گرفتن پاداش به جای آن قراردادش را برای دو فصل تمدید کند. در حقیقت شرایط کرونا باعث ایجاد تفاوت شده و به نظرم طرفین می توانند همدیگر را درک کنند. راموس در رئال مادرید بی جانشین است. من همیشه رابطه خوبی با  او داشتم. سرجیو شخصیت بسیار خوب و پرتوقعی دارد و خیلی جذاب کار می کند. دوست دارم که در رئال مادرید بازنشسته شود.”

گرت بیل:”توقعات در رئال مادرید زیاد است و گرت بیل نتوانسته بار تیم را به دوش بکشد. این فرصت را داشت تا بعد از رونالدو رهبر تیم باشد.”

دوران بازی:” خیلی از اوقات من را “رئالی” صدا می زدند و به همین خاطر به من توهین می کردند. وقتی در تیم های بزرگی نظیر رئال بازی می کنی همیشه داستانش با تو می ماند و همیشه با نام این باشگاه شناخته می شوی. البته هواداران رئال مادرید همیشه علاقه خاصی به من داشتند.”

کاسیاس:”ایکر و رئال مادرید همیشه متحد بوده اند.”