مرجع خبری رئال مادرید : کریستین اریکسن 28 ساله یکی از نامهای ویژه برای بازی رئال مادرید و اینتر در روز سه شنبه خواهد بود. این بازیکن مورد توجه رئال مادرید بود اما زیدان با خریدنش مخالفت کرد چرا که فقط پوگبا را می خواست و در نهایت در زمستان گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو راهی اینتر شد و تا سال 2024 با نراتزوری ها قرارداد بست. اما شرایط بازیکن دانمارکی در سن سیرو زیاد خوب پیش نرفته است. در تابستان گذشته پی اس جی ، دورتموند و اتلتیکو به سراغش آمدند اما اینتر حاضر به فروشش نشد و با این وجود در حال حاضر در تیم ایتالیایی نیمکت نشین است و بازی نمی کند.

کونته اعتمادش به اریکسن را از دست داده است. این بازیکن در این فصل فقط 301 دقیقه بازی کرده و سیزدهمین بازیکن تیم از نظر دقایق بوده است. فابیو کاپلو سرمربی سابق فوتبال ایتالیا البته از کونته انتقاد کرده و مدعی است که این مربی در پست اشتباهی از اریکسن استفاده می کند و مانع از درخشش وی می شود.

در این فصل، اریکسن در چهار بازی نیمکت نشین بوده و در چهار بازی دیگر فیکس بوده است که نه گلی زده و نه پاس گلی داشته است. این در حالیست که او سابقه دورانی درخشان در آژاکس و تاتنهام را داشته است و زمانی تاتنهام برای فروش وی به رئال مادرید 250 میلیون یورو طلب کرده بود. به هر صورت بعید به نظر می رسد که اریکسن فردا شب فیکس شود.