مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس برای تبلیغ فصل دوم مستند خود در شبکه اینترنتی “آمازون پرایم” تصمیم گرفت که بنر بزرگی را به سبک خوان لاپورتا طراحی کند. لاپورتا برای کمپین انتخاباتی خود در نزدیکی برنابئو این بنر را طراحی کرده بود و راموس نیز این بنر بزرگ را در قلب شهر بارسلونا نصب کرده است.

البته بنر راموس یک اشتباه گرامری دارد. در حقیقت در بنر راموس به زبان کاتالونیایی عبارت “برای این که ما را ببینیم، هیجان زده ایم” نوشته شده است در حالی که باید نوشته می شد:” برای این که ما را ببینید، هیجان زده ایم.”

لاپورتا با اشاره به هواداران رئال در بنر خود نوشته بود:” برای دیدن دوباره شما هیجان زده ام.”