مرجع خبری رئال مادرید : آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و سویا شرکت کرد.

سویا:” توقعات بالاست چرا که مقابل تیمی بسیار منظم بازی می کنیم و باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم. کیفیت های خیلی خوبی دارند.”

اولین ماه ها:”باید از کاری که کردیم راضی باشیم. تا کنون شرایط خوب پیش رفته است. می توانیم در شرایط خوبی به کریسمس برویم. از شرایط تیم پس از آشنایی بیشتر خوشحال هستم. شرایط تیم از نظر کیفیت، تجربه و باتجربه ها مثبت است. ترکیبی هستند که تعهد و تواضع دارند و جو آن را دوست دارم.”

چرخش ها:” همیشه سعی می کنم که تیم بهتری داشته باشم و اگر شرایط کسی خوب نباشد، تغییر ایجاد می کنم. نمی خواهم به بازیکنی استراحت بدهم که خسته نیست.”

هالند و امباپه را در برنابئوی جدید می بینی؟”استادیوم جدید را با آنچلوتی تصور می کنم (می خندد). امیدوارم که مربی تیم در آن زمان کارلو باشد!”

شاید رئال تنها اسپانیایی یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ باشد:” هنوز چهار تیم اسپانیایی شانس صعود دارند. باید منتظر باشیم اما فکر نکنم که تنها اسپانیایی یک هشتم باشیم.”

حرفهای ویتسل که گفته بود هازارد در سطح دو بازی پیاپی نیست:” من در مغز هازارد نیستم. می توانم چیزی که می بینم را ارزیابی کنم. بدشانس بوده است. کیفیت بالایی دارد و بیشترین تلاش خود را برای تیم خواهد داشت. گاهی شرایط خوب پیش نمی رود. تجربه شخصی را در این زمینه دارم. اگر خودت بخواهی همه چیز خوب خواهد بود. همه تلاش خود را برای موفقیت در رئال مادرید انجام می دهد.”

مصدومان:” والورده در لیست خواهد بود. الابا امروز تمرین کرد اما هنوز مصدومیت دارد و باید تا فردا بررسی کنیم. اگر ریسک وجود داشته باشد، بازی نمی کند. هازارد تمرین کرده اما هنوز کمی ضعیف است.  برای بازی فردا آماده نیست. بیل با مربی شخصی تمرین کرد.”

به گاتزتا گفتید که پرز برنامه هایی دارد، رئال به چه چیزی برای بهتر شدن نیاز دارد؟” در مورد آینده این باشگاه صحبت کردیم. استادیوم جدید… تیم جوان های باکیفیت و زیادی دارد و آینده بهتر خواهد شد. در مورد نامها صحبت نکردیم.”

خستگی وینیسیوس:” در بازی مقابل شریف در سطح ایده آلی نبود اما خسته نیست. این مربوط به شرایط همان بازی بود. بازیکنی است که می تواند در چپ بازی کند و مثل قبلا تا کنون بازی خواهد کرد و صرفنظر از این که چه کسی بازی می کند در این پست حضور خواهد داشت.”

امباپه یا هالند؟” بازیکنان خوب را دوست دارم و هر دو خیلی خوب هستند (می خندد).”

شرایط خوب :” فوتبال خوبی را ارائه می دهیم. کنترل خوبی در خط هافبک داریم. در خط حمله فرصت طلب هستیم. روی ضربات ایستگاهی ، ضدحملات یا پاسکاری کار می کنیم.”

حرفهای وکیل بیل:”صحبت هایش را خواندم. صحبت های شخصی بود که شخصا نمی شناسم. می دانم که حرفهای او حرفهای وکیلش نیست. به نظرم بیل به هواداران احترام می گذارد چرا که هواداران هم به او احترام گذاشته اند. شاید هو شده باشد اما تنها بازیکنی نیست که هو شده است. چچیزی برای گفتن نیست. این حرفها از جانب فردی بود که نمی شناسم.”