مرجع خبری رئال مادرید : دورتموند در حال برنامه ریزی برای ترکیبش در فصل آینده است و می خواهد بداند که هالند فصل بعد می ماند یا نه. رئال ترجیح می دهد که ارلینگ یک فصل دیگر در دورتموند بماند چرا که بنزما همچنان می درخشد و بدی ترتیب رئال می تواند خرید هالند را به 2023 موکول کند.

با این وجود خیلی بعید است که هالند یک سال دیگر در دورتموند بماند، تیمی که شانس زیادی برای جوایز تیمی ندارد. رقیب اصلی رئال مادرید برای خرید هالند در حال حاضر منچسترسیتی است که شرایط مالی بسیار خوبی دارد و از سویی بارسا هم با وجود مشکلات مالی سعی می کند که به این انتقال امیدوار باشد. یونایتد همچنان به خرید هالند امید دارد و پی اس جی به ستاره نروژی به چشم جانشین امباپه نگاه می کند. البته هالند ترجیح می دهد که در لیگی رقابتی تر از لیگ فرانسه بازی کند.

ساعات آینده برای هالند کلیدی است چرا که ممکن است که در ساعات آینده مشخص شود که هالند فصل بعد در دورتموند خواهد بود یا نه. رئال روابط خوبی با دورتموند و واتزکه دارد و این مسئله می تواند به رئال کمک کند. هالند تا تابستان 2024 با دورتموند قرارداد دارد اما آس گزارش داده است که رایولا از گذشته با واتزکه به توافق رسیده تا هالند را در تابستان 2022 با مبلغی بین 75 تا 100 میلیون یورو بفروشند.