مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید که تا کنون یازده بار قهرمان سوپرجام شده امشب در فینال سوپرجام به مصاف بیلبائو می رود.

نقطه قوت رئال در این فصل این بوده که در مقابل تیم های بزرگ بهترین نمایش خود را داشته است. در حقیقت رئال در این فصل 12 تقابل با ده تیم بالای جدول لالیگا داشته که حاصلش یازده برد و فقط یک تساوی مقابل ویارئال بوده است. رئال دو تقابلش با اینتر را هم برده است. بارسلونا در این فصل فقط سه تا از بازیهایش مقابل ده تیم بالای جدول لالیگا را برده (سوسیه داد، والنسیا و ویارئال) دو تا را مساوی کرده و پنج تا را باخته است. البته دو تا از باخت های بارسا مقابل رئال بوده است. اتلتیکو نیز از بازیهایش مقابل ده تیم بالای جدول لالیگا پنج تساوی، سه برد و دو شکست نصیبش شده است.  به طور مثال بایرن مونیخ در این فصل در مقابل گلادباخ با نتیجه پنج بر صفر در کوپا باخت و از بازیهایش مقابل ده تیم بالای جدول بوندسلیگا جدا از بازی مذکور در مقابل آینتراخت هم با نتیجه دو بر یک باخته است.

پی اس جی در لیگ ساده ای نظیر لیگ فرانسه در چهار تا از بازیهایش مقابل ده تیم بالای جدول پیروز نشده چرا که مقابل رن باختند و مقابل نیس، مارسی و لانس به تساوی تن دادند. در چمپیونزلیگ در خانه مقابل سیتی باختند و در مقابل لایپزیش تن به تساوی دادند. منچسترسیتی در این فصل از ده بازی خود مقابل ده تیم بالای جدول انگلیس هشت برد، یک تساوی مقابل لیورپول و یک شکست مقابل تاتنهام داشته است. اینتر نیز از بازیهایش مقابل ده تیم بالای جدول لیگ ایتالیا پنج برد، چهار تساوی و یک شکست نصیبش شده است.