مرجع خبری رئال مادرید : بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز در عرض هشت روز با دو جام وداع کرد: آنها در ابتدا مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرجام باختند (که بعد از این باخت حسابی جشن گرفتند و به خودشان بالیدند که به جای گلباران شدن با فاصله ای نزدیک شکست خورده اند) و کمی بعد از یک هشتم نهایی کوپا دل ری توسط بیلبائو حذف شدند یعنی همان تیمی که در فینال سوپرجام مقابل رئال مادرید باخته بود!

هفته گذشته در چنین زمان هایی بود که ژاوی، پیکه و لاپورتا حسابی جشن گرفته بودند و با افتخار می گفتند که به این که توانسته اند به زعم خودشان نمایش خوبی مقابل رئال مادرید داشته باشند، راضی هستند. حالا بارسلونا با افتخار از دو جام به طور قطعی وداع کرده در لالیگا 17 امتیاز تا رئال مادرید صدرنشین فاصله دارد و هدف اصلی اش کسب سهمیه است و در لیگ اروپا نیز فعلا باید در پلی آف به مصاف تیم بدبدن چغری مثل ناپولی برود.

بارسایی ها پس از شکست خفیف مقابل رئال مادرید به شدت جشن گرفته بودند و به خودشان می بالیدند اما حالا باید به غارهایشان برگردند و حالا حالاها قایم شوند چرا که اگر در لیگ اروپا هم حذف شوند، در ادامه فصل چاره ای به جز تکرار شب هایی مثل امشب را ندارند، شب هایی که 120 دقیقه با شوق و هیجان منتظر شکست رئال مادرید می مانند و بعد از آن به رنگ قهوه ای در می آیند.