مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در مقابل لایپزیش با نتیجه یک بر صفر پیروز شد که فدریکو والورده گل اول  رئال را روی پاس عالی وینیسیوس و جای خالی فوق العاده رودریگو به ثبت رساند.آسنسیو نیز یک گل تماشایی زد.

لایپزیش با مربی جدیدش مارکو رز جان دوباره ای گرفته بود و از سویی رئال مادرید در نبود بنزما همچنان جای خالی یک مهاجم درجه یک را در ترکیبش حس می کرد.

تیم آلمانی هر چند که برخی مهره های کلیدی خود نظیر اولمو را نداشت اما خطرات زیادی را روی دروازه رئال ایجاد کرد و به نظر می رسد که آنها اگر به روند صعودی خود ادامه بدهند، یکی از مدعیان صعود از گروه باشند.

نبود مهاجم هدف باعث شده بود تا رئال مادرید هر چند که به محوطه جریمه حریف نزدیک می شد، اما نتواند گل بزند. اما با توجه به این که برنابئو به برد دراماتیک در اروپا عادت کرده، بالاخره در دقایق پایانی نوبت فدریکو والورده بود که برای دومین بازی پیاپی گلزنی کند و حسابی به وجد بیاید. در دقایق پایانی بازی ، آسنسیو یک گل زیبا را زد تا به نوعی از هواداران رئال و آنچلوتی دلجویی کند.

فدریکو ، رودریگو و وینیسیوس مهمترین بازیکنان ترکیب کنونی رئال مادرید هستند که فعلا در دو بازی اخیر کاری کرده اند که بنود بنزما حس نشود. باید دید که در چالش سخت پیش رو مقابل اتلتیکو مادرید، رئال چه عملکردی خواهد داشت. قطعا در نبود بنزما کار رئال خیلی مشکل است.

رئال مادرید حالا با شش امتیاز یعنی دو امتیاز بیشتر از شاختار صدرنشین است. سلتیک یک امتیاز دارد و لایپزیش قعرنشین باید در دو بازی با سلتیک شرایطش را عوض کند .رئال حالا دو بازی با اوکراینی ها دارد و باید از این دو بازی شش امتیاز بگیرد تا صعودش را قطعی کند.