مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید با گلهای رودریگو گوئس و فدریکو والورده در همان نیمه اول کار اتلتیکو مادرید را تمام کرد و در بازی دوم نیز بازی و نتیجه را کنترل کرد.

تحریک کردن وینیسیوس توسط سیمئونه و نوکرانش نه تنها باعث به هم خوردن تمرکز رئال مادرید نشد بلکه بازیکنان رئال مادرید با انگیزه ای مضاعف بازی مقابل اتلتیکو را آغاز کردند.

در حقیقت رئال معمولا در نیمه او بازیهایش نمایش جالبی را ارائه نمی داد اما این بار بازیکنان رئال از همان ابتدا برای بردن وارد زمین شدند. پاس طلایی شوامنی و فرار تماشایی رودریگو با ضربه نهایی بازیکن برزیلی همراه شد تا رودریگو نشان بدهد که به خوبی توانسته جای بنزما را پر کند. از سویی وینیسیوس روی یک فرار عالی توپش را به تیرک زد تا فدریکو والورده با ریباند گل دوم را بزند. رئال در نیمه اول فوق العاده بود و می توانست گلهای دیگری را هم بزند.

اتلتیکو در نیمه دوم با انگیزه بالایی وارد زمین شد و از سویی رئال سعی کرد که بازی را کنترل کند. در حالی که به نظر می رسید که اتلتیکو هیچ توانی برای نفوذ به خط دفاعی رئال مادرید ندارد، عدم هماهنگی میان میلیتائو و کورتوا روی ارسال کرنر باعث شد تا بازیکن برزیلی به هرموسو پاس گل بدهد. البته مشخص نبود که هرموسو که اتفاقا محصول اکادمی رئال است چرا بعد از این گل وحشی شد و رفتارش باعث شد تا در عرض چند دقیقه دو کارت زرد بگیرد و اخراج شود.

در هر صورت به نظر می رسد که تاکتیک سیمئونه برای به هم زدن تمرکز رئالی ها نتیجه معکوس داشت و این رئال مادرید بود که نهمین پیروزی پیاپی خود را کسب کرد و با اقتدار و فاصله هشت امتیازی با اتلتیکو به بازیهای ملی رفت.