مرجع خبری رئال مادرید : رینیر ژسوس هافبک برزیلی در زمستان 2020 یعنی حدود سه سال پیش با 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال مادرید آمد. پر بودن سهمیه غیراروپایی ها باعث شد که شانسی برای حضور در رئال نداشته باشد. رینیر دو فصل در دورتموند نیمکت نشین بود که امسال قرضی به ژیرونا رفت که شرایط در تیم کاتالان برایش خیلی بهتر است.

در حقیقت رینیر پس از دو فصل نیمکت نشینی در بوندسلیگا حالا با اعتماد کامل کادر فنی ژیرونا مواجه شده و عملکرد بهتری داشته است. این بازیکن در دو فصل در وستفالن فقط 741 دقیقه داشت که یک گل زد و یک پاس گل داد.

رینیر در تابستان در یک قدمی پیوستن به بنفیکا بود که در نهایت باشگاه پرتغالی با رئال به توافق نرسی د وانتقالش منتفی شد. رینیر با اعتماد سرمربی ژیرونا راهی تیم کاتالان شد که در این فصل 297 دقیقه داشته که یک گل زده و به جوان ترین گلزن تاریخ ژیرونا در لالیگا با 20 سال و 233 روز سن تبدیل شده است. رینیر سخت در تلاش است تا در ژیرونا بدرخشد و درها را به روی بازگشتش به رئال در تابستان 2023 بگشاید.

البته دو رئالی دیگر هم در ترکیب ژیرونا حضور دارند. میگل گوتیرز دفاع چپ و تونی فویدیاس دروازه بان نیز تجربه حضور در تیم بزرگسالان رئال را دارند و فصل گذشته در دسیموکوارتا نقش داشتند. در این فصل ژیرونا 765 دقیقه در ژیرونا داشته که با سه پاس گل  درخشیده است. رئال هنوز نیمی از حق انتقالش را در اختیار دارد.