مرجع خبری رئال مادرید: بلژیک با کسب فقط سه امتیاز و نتایجی ضعیف از مرحله گروهی جام جهانی کنار رفت و زمان بازسازی این تیم آغاز شده است.  اولین گام از جانب روبرتو مارتینز بود که اعلام کرد که از تیم کنار می رود و به نظر می رسد که ادن هازارد هم مسیرش را ادامه می دهد.

مارکا گزارش داده است که هازارد به فکر بازنشستگی از تیم ملی بلژیک است. ادن هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است اما این ایده ایست که مد نظر دارد. اتفاقات پنجشنبه گذشته باعث شد تا به جدایی او از تیم ملی سرعت بخشیده شود. نسل طلایی بلژیک به پایان خود رسیده و به نظر می رسد که ادن یکی از اعضای این نسل است که از تیم جدا می شود.

هازارد به زودی 32 ساله می شود و به نظر می رسد که وقتش رسیده که تصمیم های مهمی را در مسیر فوتبالش بگیرد. ادن در جام جهانی با جوی پرهیاهو در تیم ملی بلژیک مواجه شد و حتی آرامش همیشگی هم در این تیم برایش وجود نداشت.

ادن تصور می کرد که جام جهانی و درخشش در این مسابقات بتواند شرایطش در رئال را هم تغییر بدهد اما این اتفاق رخ نداد و ادن حالا با عملکرد ضعیفش در جام جهانی و احتمال بازنشستگی از تیم ملی بیش از هر زمان دیگری به ترک رئال نزدیک است و به احتمال زیاد در تابستان از رئال می رود و بعید است که تا پایان قراردادش یعنی تا 2024 در تیم بماند. هازارد در دو بازی اول بلژیک در جام جهانی فیکس بود اما در بازی سوم تعویض پنجم بود و در دقیقه 87 وارد زمین شد. ادن حالا باید به والدبباس برگردد تا فصل چهارمش در رئال را تمام کند. ادن در زمستان هم در لیست فروش خواهد بود هر چند که بعید است که مشتری منسابی برایش پیدا شود.