مرجع خبری رئال مادرید: رامون آلوارز ده مون خبرنگار اسپانیایی در کانال یوتیوب خود به بررسی گزینه های پیشنهادی برای رئال پرداخت.

وی در مورد خط حمله  گفت:” گاکپو، ساکا و گونسالو راموس می توانند گزینه های مناسبی باشند. رئال در حال حاضر به چه نیاز دارد؟ بازیکنی که در سمت راست بازی کند، گلزن باشد و به عمق دفاع حریف نفوذ کند. از این سه نفر به نظرم بوکایو ساکا مناسب ترین است چرا که 21 سال سن دارد و هنوز قراردادش را با آرسنال تمدید نکرده است. می تواند بازیکن ویرانگری باشد. گاکپو در  جام جهانی عملکرد خوبی داشته است و می تواند در همه پست های هجومی بازی کند. قدرت بدنی خوبی دارد و گلزن است اما نمی توان او را متخصص حضور در پست وینگر دانست. در مورد گونسالو رامسو شناخت خیلی زیادی ندارم و به همین خاطر ساکا را ترجیح می دهم چرا که قراردادش رو به پایان است و گزینه ای برای آینده است.”

وی در مورد خط هافبک نیز گفت:” تیلمانس، انزو فرناندز و ویرتز می توانند گزینه ها باشند. ویرتز را فعلا به علت مصدومیت تا زمان ریکاوری و دیدن عملکردش بعد از آن رد می کنم اما هر سه آنها سطح بالایی دارند. تیلمانس در تابستان رایگان خواهد بود و از این بات گزینه مناسبی است اما حس و حال در مورد انزو فرناندز بهتر به نظر می رسد چرا که در 21 سالگی عملکرد خوبی داشته است. البته سخت است که انزو فرناندز و ساکا با هم خریده شوند.”

وی در مورد خط دفاعی نیز صحبت کرد:” گواردیول، وینیسیوس توبیاس و فریمپونگ می توانند گزینه ها باشند. رئال قطعا به دفاع راست نیاز دارد چرا که در پست دفاع میانی بازیکنان خوبی دارد. شیفته گواردیول شدم اما فکر نمی کنم که به عنوان دفاع چپ چندان درخشان باشد و قیمتش هم 90 تا 100 میلیون یوروست. سخت است که بین توبیاس و فریمپونگ انتخاب کنم. جونی کالافات به فریمپونگ علاقه دارد اما توبیاس در رئال حضور دارد و قیمتش کمتر است و به همین خاطر او را انتخاب می کند.”