مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید به خرید در خط هافبک در نقل و انتقالات تابستانی فکر می کند، بازیکنی که باید به تدریج جای کروس و مودریچ را بگیرد. رئال در سالهای اخیر شوامنی و کاماوینگا را هم ب اهمین سیاست خریده و حالا جود بلینگام هافبک 19 ساله دورتموند و انزو فرناندز هافبک آرژانتینی 21 ساله بنفیکا زیر نظر رئال مادرید هستند.

درخشش انزو در جام جهانی نظر رئال را جلب کرده است و اگر باشگاه نتواند بلینگام را بخرد به سراغ بازیکن آرژانتینی می رود. رئال در سال 2009 نیز سیاست مشابهی را پیگیری کرد. در آن زمان مدیران رئال به دنبال خرید ژابی آلونسو بودند اما وقتی که لجاجت لیورپول را دیدند، گزینه ای دیگر را رو کردند: استیون دفور که در ان زمان در استاندارد لی یژ بازی می کرد. در نهایت لیورپول کوتاه آمد و حاضر به فروش ژابی شد. رئال در مورد امباپه و هالند نیز شرایط مشابهی را داشت و سعی کرد که هر دو خرید را همزمان زیر نظر داشته باشد که البته هیچ کدام به رئال نیامدند!

به گفته آس در حال حاضر اولویت اصلی رئال مادرید روی خرید بلینگام است که یکی از بهترین هافبک های حال حاضر دنیاست و جام جهانی درخشانی داشته و در بوندسلیگا نیز عملکرد خوبی داشته است. بلینگام پیشنهاد تمدید با دورتموند را رد کرده است. در حال حاضر تیم المانی برای فروش او 150 میلیون یورو خواسته هر چند که رئال امیدوار است که اصرار خود بازیکن باعث کاهش این قیمت شود. البته خرید انزو فرناندز نیز آسان نیست چرا که هافبک آرژانتینی در این فصل از بنفیکا به رئال امده و تا 2027 قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش هم 120 میلیون یوروست. گفته می شود که بنفیکا پیشنهاد 100 میلیونی برای فروش او رد نکرده است. یورگن کلوپ اخیرا به شدت از بلینگام تمجید کرده و گفته که برای خرید چنین بازیکنی پول اهمیت ندارد.