مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید با ارائه نمایشی ضعیف شایسته شکست در مقابل ویارئال بود.

رئال مادرید سالهاست که در ماه ژانویه نتایج غیرمنتظره و غیرمعمولی را کسب می کند. سال گذشته رئال مادرید در آغاز سال نوی میلادی شکست عجیبی را مقابل ختافه تجربه کرد و حالا نیز رئال در دومین بازی خود در سال 2023 به شکل غیرمنتظره ای در مقابل ویارئال شکست خورد.

در حالی که همه در مورد شکسته شدن طلسم پنج ساله تساوی ها در بازیهای رئال و ویارئال در لاسرامیکا صحبت می کردند، این تیم میزبان بود که طلسم را شکست. آنچلوتی در این بازی به شدت محتاطانه و دست به عصا وارد زمین شد و به همین خاطر میلیتائو و والورده را در سمت راست به لوکاس وازکز و رودریگو گوئس ترجیح داد اما با این وجود خط دفاعی رئال مادرید به شدت شکننده بود. رئال مادرید در نیمه اول خوش شانس بود که در مقابل نفوذهای پرشمار ویارئال دروازه اش باز نشد که البته کورتوا هم عملکرد درخشانی داشت. البته بنزما و سایر مهاجمان رئال مادرید هم موقعیت های زیادی را از دست دادند.

در شروع نیمه دوم، اشتباه مرگبار فرلاند مندی باعث شد تا دروازه رئال باز شود. بعد از آن رئال مادرید سعی کرد که به بازی برگردد که هند پنالتی بازیکنان ویارئال باعث شد تا بنزما از روی نقطه پنالتی گل بزند. اما کمی بعد سر خوردن بی دلیل آلابا به اشتباهی کودکانه منجر شد تا رئال مادرید از روی نقطه پنالتی گل دوم را دریافت کند و مغلوب شود.

بدین ترتیب بارسلونا صرفنظر از هر نتیجه ای مقابل اتلتیکو صدرنشین لالیگا می ماند و فعلا رئال مادرید باید چشم انتظار هفته های آینده باشد و البته باید امید داشته باشد که کاتالان ها فردا پیروز نشوند تا اختلافشان را بیشتر نکنند.

رئال مادرید در دو بازی قبلی مقابل وایادولید و کاسرنیو نیز عملکرد ضعیفی داشت و روی کیفیت فردی خود پیروز شد اما این بار کیفیت فردی کافی نبود. باید دید که ایا رئال مادرید در سفر به عربستان برای بازیهای سوپرجام می تواند حس و حالش را عوض کند یا نه. رئال مادرید چهارشنبه شب به مصاف والنسیا می رود. رئال با همه قوایش به جز کارواخال به مصاف ویارئال رفت و همین مسئله است که این شکست را نگران کننده می کند چرا که اگر رئال نتواند حس و حالش را عوض کند، رویای شش گانه که هیچ، رویای بردن جام در ادامه فصل هم در خطر است.