مرجع خبری رئال مادرید: توماس گونزالس مارتین خبرنگار اسپانیایی که به باشگاه رئال مادرید و شخص فلورنتینو پرز نزدیک است، در ادعایی عجیب مدعی شد که میکل ارتتا سرمربی آرسنال گزینه جدید نیمکت رئال مادرید است. مارتین عادت دارد که در توییتر حسابی قربان صدقه پرز برود.

یکی از تاکتیک های حلقه خبرنگاران نزدیک به پرز در زمان های حساس این است که با انتشار خبرهای عجیب و غریب ذهن هواداران را مغشوش می کنند تا حواسشان را از مشکل اصلی پرت کنند.

در حقیقت اعلام نام میکل آرتتا را هم دقیقا می توان در همین راستا ارزیابی کرد. عدم اقبال هواداران رئال به نام هایی نظیر رائول گونزالس و پوچتینو باعث شده تا افرادی نظیر گونزالس مارتین اخباری کاملا فضایی را پخش کنند تا این گونه ذهن هواداران رئال را به هم بریزند.

اولین نکته در مورد آرتتا این است که او بازیکن سابق بارسلونا بوده و به همین خاطر به شدت غیرقابل باور است که محصول آکادمی لاماسیا بتواند گزینه نیمکت رئال به شمار برود و روزی در رئال کار کند. نکنه بعدی این است که او در آرسنال نشان داده که حداقل به چند سال زمان نیاز دارد تا بتواند موفق شود (چیزی که در رئال امکان پذیر نیست) و از طرفی وقتی که تیمی را در آرسنال ساخته که همه چیزش  متعلق به خودش است، چرا باید هر چه ساخته را رها کند و به این زودی از منطقه آرام خود خارج شود؟ هواداران آرسنال عاشقانه آرتتا را دوست دارند و حتی اگر این مربی امسال قهرمان لیگ انگلیس نشود هم از او حمایت خواهند کرد پس دلیلی برای جدا شدنش نیست.

اخراج آنچلوتی در پایان فصل بسیار محتمل است چرا که خبرنگاران نزدیک به باشگاه ماه هاست که زمینه چینی را آغاز کرده اند تا کاسه کوزه ها را سر مربی ایتالیایی خراب کنند. پرز پیش از این همین کار را با زیدان کرده بود و خودش را پشت مربی فرانسوی قایم کرده بود و از همان زمانی که در شروع فصل کلید قهرمانی لالیگا را با تضعیف عمدی ترکیب رئال در اختیار لاپورتا قرار داد، می دانست که در پایان فصل قرار است که کارلو را قربانی کند و خودش را پشت او قایم کند.

رائول گونزالس و مائوریسیو پوچتینو اصلی ترین گزینه های هدایت رئال در فصل آینده هستند و گزینه هایی نظیر زین الدین زیدان، ژابی آلونسو و آلوارو آربلوا با احتمال بسیار کمتر گزینه های بعدی هستند. هر نام دیگری هم در ماه های آینده مطرح شود، صرفا برای جنگولک بازی و پرت کردن حواس هواداران خواهد بود و اخباری نظیر مطرح شدن اسم آرتتا را هم باید در همین راستا ارزیابی کرد. احتمالا در ماه های آینده برخی رسانه ها به نام های دیگری نظیر کلوپ و توخل نیز اشاره می کنند اما چنین مربیانی فقط در باشگاه هایی کار می کنند که در زمینه تصمیم های فنی تاثیرگذار باشند و به همین خاطر پرز فقط و فقط به سراغ مربیان بله قربان گو خواهد رفت که خیلی راحت قابل قربانی شدن باشند و به همین دلیل است که رائول و پوچتینو تنها گزینه های موجود هستند.