مرجع خبری رئال مادرید: خوزه فلیکس دیاز خبرنگار مارکا گزارش داده است که بر خلاف شایعات، مربی رم به هیچ وجه در میانه گزینه های رئال برای آینده نیست و همان طور که از قبل هم مشخص بود، این خبر توسط دلال های وابسته به این مربی پخش شده بود تا برای او مشتری پیدا کنند. اگر رم در این فصل سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد، این مربی اخراج می شود تا یک برگ دیگر به کارنامه سیاه مربیگریش پس از اخراج از چلسی، تاتنهام، منچستریونایتد و رئال مادرید اضافه شود و در زمینه اخراج شدن، پنج گانه ای تاریخی را رقم بزند.

دیاز گزارش داده است که رئال مادرید تصمیم گیری در مورد آنچلوتی را به پایان فصل موکول کرده است که در آن زمان اگر کارلو توانسته باشد که در جامهای بزرگ نظیر چمپیونزلیگ موفق شود، برای سال پایانی قراردادش می ماند در غیر این صورت می تواند به پیشنهاد تیم ملی برزیل پاسخ مثبت بدهد. دیاز تلویحا از چهار گزینه برای جانشینی آنچلوتی اسم برده است : توخل، پوچتینو، ژابی و رائول.

تجربه سالهای اخیر و سیاست ریاضت اقتصادی مدیران رئال مادرید نشان می دهد که اسم توخل صرفا برای پر کردن گزینه ها مطرح شده چرا که مربی المانی در پی اس جی و چلسی نشان داده که مربی پرتوقعی است و قرار نیست که با خرید نکردن روزگار را سر کند و به همین خاطر شانس سه گزینه دیگر به مراتب بیشتر است.