مرجع خبری رئال مادرید : بالاخره زمانش رسیده است تا تکلیف آینده جود بلینگام مشخص شود. در حقیقت هافبک انگلیسی مورد توجه کل فوتبال اروپا قرار دارد اما به نظر می رسد که فعلا رقابت اصلی میان رئال مادرید و غول های فوتبال انگلیس علی الخصوص منچسترسیتی و لیورپول باشد. خود بلینگام به شدت رئال مادرید را دوست دارد و و البته گفته می شود که والدینش دوست دارند که او به انگلیس برگردد و در کنار خانواده باشد. این بازیکن در دو تا سه هفته آینده تصمیم نهایی ر ادر مورد اینده اش می گیرد.

مدیران رئال مادرید قیمت ثابت انتقال بلینگام را بین 110 تا 115 میلیون یورو می دانند که با احتساب پاداش ها، قیمت نهایی به 150 میلیون یورو می رسد. دورتموند برای دمبله هم در سال 2017 مبلغ 40+105 میلیون یورو از بارسلونا دریفات کرد. بلینگام برای رئال مادرید یک خرید استراتژیک است که به گران ترین انتقال تاریخ باشگاه تبدیل خواهد شد. سیتی و لیورپول جدی ترین مشتریان جود هستند که پیشنهاد آنها بسیار بهتر از پیشنهاد رئال مادرید خواهد بود. به نظر می رسد که شانس سیتی بیشتر از لیورپول باشد چرا که سرخ ها فصل خوبی نداشته اند و در حال حاضر تکلیف مالک آینده این باشگاه مشخص نیست. کلوپ سخت تلاش می کند تا بلینگام را راضی کند این در حالیست که گواردیولا و سیتی حس می کنند که پروژه ورزشی آنها جذاب تر است.

از سویی دیگر رئال مادرید اعتقاد دارد که دورتموند با وجود پیشنهادهای نجومی انگلیسی ها درخواست های نجومی نخواهد داشت و خواسته های فعلی خود را افزایش نخواهد داد. در این شرایط برگ برنده متعلق به رئال است چرا که خود بازیکن دوست دارد به رئال ملحق شود. این بازیکن و نزدیکانش با جونی کالافات رییس بخش استعدادیاب های رئال مادرید در تماس هستند. رئال مادرید از سویی در مورد دستمزد بلینگام نیز با این بازیکن صحبت هایی داشته که رقمی در حدود ده میلیون یورو در سال به وی پرداخته می شود تا سقف دستمزدها در تیم به هم نخورد و به پدرش نیز کمیسیون پرداخته خواهد شد. بلینگام سح می کند که مثل کاماوینگا و شوامنی می تواند در رئال مادرید رشد کند.