مرجع خبری رئال مادرید : زنان رئال مادرید به خاطر بی تجربگی خود در بازیهای بزرگ تاوان سنگینی را پرداختند.

زنان رئال مادرید فرصتی طلایی برای قهرمانی جام حذفی را از دست دادند. در حقیقت زنان رئال با دو ضربه سر سندی تولتی و ایوانا آندرس پیش افتاده بودند اما بعد از آن و در حالی که باران شدیدی می بارید، ناگهان بازی را رها کردند. بدین ترتیب اتلتیکو دو گل زد و کار به وقت اضافه و در نهایت ضربات پنالتی کشیده شد. زنان رئال مادرید در ضربات پنالتی نیز افتضاح عمل کردند. آبییرا، اولگا کارمونا و سوفی سواوا پنالتی های خود را خراب کردند، کارولین ویر تنها پنالتی رئال را گل کرد و میسا رودریگز یکی از پنالتی های اتلتیکو را گرفت.

در حقیقت زنان رئال مادرید در حالی که فقط دو دقیقه تا قهرمانی فاصله داشتند، با دریافت گل در دقیقه 88 روی نفوذ از جناح راست خط دفاعی و دریافت گل کاشته در دقیقه 95، قهرمانی را از دست دادند و چوب بی تجربگی خود را خوردند. رئال مادرید در کل بازی به جز ده دقیقه پایانی تیم برتر میدان بود اما اتلتیکو باتجربه تر عمل کرد و با وجود آن که از نظر فنی حرفی برای گفتن مقابل رئال نداشت، با مقاومتی جانانه کار را به ضربات پنالتی کشاند و در آن جا از تجربه بیشتر خود نسبت به رئال مادرید به نحو احسن استفاده کرد.

زنان رئال مادرید فرصتی تاریخی را داشتند تا اولین جام تاریخ خود را ببرند اما بی تجربگی بازیکنان و دستکم گرفتن حریف باعث شد تا فرصتی طلایی مفت از دست برود و جام از دست زنان رئال بپرد و در اختیار اتلتیکو قرار بگیرد.