مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید جمعه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی لالیگایی مقابل آلمریا شرکت کرد.

تقویم:” با حرفهای گواردیولا موافق هستم. سعی می کنند که با بازیهای بیشتر، نمایش را جذاب تر کنند اما این برای مربیان و بازیکنان مفهومی ندارد. تصور می کنند که فوتبال، جذابیت ندارد و کمیت را به کیفیت ترجیح می دهند تا پول بیشتری کسب کنند و این مسئله روی بازیکنان هم تاثیر می گذارد.”

بازی مقابل آلمریا:” تیمی هستند که سازماندهی بالایی دارند. فصل گذشته به خاطر پنالتی مقابل ما شکست خوردند اما لیاقتشان بیشتر بود. بازی جذابی خواهد بود. تیمی نیستند که بسته و دفاعی بازی کنند. می خواهیم که بازی مقابل بیلبائو را تکرار کنیم.”

کپا:” به خوبی هماهنگ شده و خوب تمرین می کند اما فردا لونین بازی می کند. کپا سطح بسیار بالایی دارد و لونین به کمی تجربه نیاز دارد. به سیستم چرخشی فکر نمی کنیم. هر دو خیلی خوب هستند اما یکی دقایق بیشتری خواهد داشت.”

مدافعان میانی:” در این پست کاملا تکمیل هستیم. مارول با ما تمرین می کند و بازیکنان آکادمی دیگری حضور دارند. خریدی در این پست نداریم.”

برنامه بازی:” به ساعت بازی اهمیت زیادی نمی دهیم. بازیکنان به بازی در این شرایط (اشاره به گرما) عادت دارند.”

جوایز یوفا:” از نظر من وینیسیوس یکی از بهترین هاست البته اگر بهترین نباشد. در دنیای فوتبال هیچ چیز من را شگفت زده نمی کند.”

کاماوینگا:” مصدومیتی جزئی داشته است. در لیست حضور دارد و فرد اتصمیم می گیریم. سعی می کنیم که بیشتر به دروازه حریفان نزدیک شویم. دچار مشکلی جزئی شد و مسئله ای نیست.”

عربستان:”روی دنیای فوتبال سرمایه گذاری کرده اند. حق این کار را دارند هر چند که باید قوانین رعایت شود.”

مصدومیت ها:” پیدا کردن دلیلش مشکل است. باید در مورد مصدومیت زانو، مسائل مختلفی در نظر گرفته شود. میلیتائو خوب بود و مصدوم شد. کورتوا نمیز همین طور. از این حیث احساس خطر نمی کردیم. فکر می کنم که خیلی بدشانس بودیم.”

کروس و مودریچ :” هر دو خیلی خوب هستند. خوب بود که یک هفته با انها تمرین کردیم و آماده بازی کردن هستند.”

فاتی:” جوانی است که استعداد بالا و آینده بزرگی دارد.”

مخالفت رئال با قوانین جدید حق پخش لالیگا :” فکر می کنم که رئال مادرید حق و حقوقی را دارد و دادگاه  هم حق را به رئال خواهد داد. وجود دوربین در رختکن منطقی نیست.”

وینیسیوس:” توجیهی وجود ندارد که چرا در میان نامزدهای بهترین ها یوفا نبود. برای من مهم نیست و برای خود وینیسیوس نیز مهم نیست. همه می دانند که چقدر خوب است و فقط به کمی ثبات بیشتر نیاز دارد.”