مرجع خبری رئال مادرید : رائول آلبیول مدافع 38 ساله ویارئال در مورد بازی امشب تیمش در برنابئو مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

بازی مقابل رئال مادرید :” حضور در برنابئو و بازی مقابل رئال مادرید همیشه یک چالش بزرگ و یک آزمون است. تیم رشد کرده است و باید با این ذهنیت به مادرید برویم که بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم چرا که قبلا هم این کار را کردیم و می توانیم تکرارش کنیم.”

رئال مادرید، تیمی با بیشترین شوت در لالیگا:” اگر رئال مادرید بیشترین شوت را زده پس این یک چالش برای ماست. باید قدرت شوتزنی آنها را کاهش بدهیم. روز خوبی است تا خوب دافع کنیم ام اباید خوب حمله کنیم. رئال مادرید می تواند به تو ضربه بزند. باید با سختکوشی و تلاش در بازی ظاهر شویم و تفکرات مشخصی داشته باشیم. رئال مادرید شرایط خوبی دارد. با وجود همه غایبانشان، نتایج خوبی کسب کرده اند. در همه تورنمنت ها با جدیت ظاهر می شوند که نشان می دهد که ترکیبی با کیفیت را دارند و سطح بالایی هم دارند.”

صدرنشین نبودن رئال مادرید، انگیزه آنها را بیشتر می کند؟” برای رئال فرقی ندارد که در چه شرایطی باشد، همیشه برای بردن وارد زمین می شوند. فرقی ندارد که اول باشند یا دوم. می دانیم که چقدر خطرناک هستند و می دانیم که بازی در آن جا همیشه مشکل است و به همین خاطر باید تمرکز داشته باشیم و نقشه خود را در بازی پیدا کنیم.”

سانترهای رئال مادرید و قدرت سرزنی خوسلو:” رئال مادرید روی هر صحنه می تواند گل بزند. خوسلو می تواند ضربات آخر را بزند و این گزینه را دارند. هر کسی بازی کند، باز هم می توانند گل بزنند و به هر شکلی می توانند خطرناک باشند. گزینه های زیادی دارند.”

بلینگام:”ّازیکن بسیار کاملی است که تقریبا همه چیز دارد. در حال حاضر بازیکنان باکیفیت تر ریتم بازی را تعیین می کنند. فقط کافی است که به این نگاه کنیم که چطور با دو پایش کا رمی کند و در دفاع و حمله شرکت می کند. فکر می کنم که سرعتش و قدرت گلزنی او همه را شگفت زده کرده است اما او عطش فوق العاده ای دارد و گلهای فوق العاده ای می زند. از نظر بدنی، بلندقامت و سرنز است و با هر دو پا خیلی خوب کار می کند .سریع است و در دفاع خوب کار می کند. بازیکنی بسیار کامل است.”

بازگشت به برنابئو:”چهار فصل در رئال مادرید بودم. به جایی برمی گردم که در ان شاد بودم. باشگاه بسیار بزرگی هستند و در ان جا فقط می توانی تجربیاتی تاریخی را داشته باشی. لحظات بسیار خوب یرا در ان جا داشتم و از حضور در رئال لذت بردم. خیلی خاص است که مقابل افرادی قرار بگیرم که برخورد خاصی با من داشتند.”