مرجع خبری رئال مادرید : جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید گفتگویی با فان فوتبال در مورد مسائل مختلف داشت.

اهداف:”می خواهم به جامها برسم. سعی می کنم که به کشورم و باشگاهم رئال مادرید جام بدهم، تجربیاتزیادی کسب کنم و خاطرات خوشی با کسب جامها به دست بیاورم.”

گلها در رئال مادرید:” سعی می کنم که با بیشترین تلاش وارد زمین شوم و به تیم برای کسب جامها تلاش کنم. هواداران سبک بازی من را دوست دارند. با توپ خوب کار می کنم و این نکته خوبی است. سعی می کنم که تا زمانی که بازی می کنم، با هواداران ارتباط برقرار کنم. می خواهم که هواداران حس کنند که درون زیمن یک هوادار دیگر هستم و نماد خوبی برای انها هستم. می توانند به من نگاه کنند و خودشان را درون من حس کنند و این به من کمک می کند. سعی می کنم که از تیم حمایت کنم. حخمایتشان برای ما خیلی مهم است، خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کنند. وقتی که کشور مثبت نگر باشد، بازیکنان نیز مثبت نگر هستند و هواداران نیز همین حس را دارند و تیم می تواند بهتر بازی کند.”

تحقق رویاها:”وقتی که از خواب بیدار می شوم و در ومبلی با  تیم ملی انگلیس و با رئال مادری درد برنابئو بازی می کنم، خودم را نیشگون می گیرم. هرگز رویایم این نبود که این قدر زود به چنین رویایی برسم اما به خاطر همه چیزهایی که در مسیرم وجود داشته، سپاسگزارم.”

محیط و اطرافیان:” شبکه حمایتی حقیقتا خوبی پیرامون من وجود دارد: خانواده  ام و دوستانم ثابت قدم بودند. حس بچه ای را ندارم که  به بالاترین سطح رسیده باشد. هر روز تلاش می کنم تا مثل یک آدم عادی تمرین کنم و این افتخار را دارم که از کارم لذت ببرم. خانواده ام کاری کرده اند تا هر بار به خانه برمی گردم، ح کنم که آدمی عادی هستم.”

جو تیم ملی انگلیس:”زمانی که با هندرسون صحبت می کنم، به من می گوید که چقدر خوش شانس هستم که در چنین جو خوبی در تیم ملی هستم چرا که با زمان شروع فوتبلا خودش شرایط فرق دارد. سعی می کنم که به حرفهایش گوش بدهم چرا که او یک الگو برای من است. به من کمک کرد تا با تیم هماهنگ شوم و بتوانم با این مسئولیت، هماهنگ شوم.”

فصل:” فصل بسیار بسیار سختی بوده است. خیلی سرگرم کننده است که با زندگی در اسپانیا هماهنگ شوم و مسئولیت بیشتری در رئال مادرید و تیم ملی داشته باشم. سعی می کنم که با این شرایط هماهنگ شوم و از تجربه لذت ببرم. بهتر می شوم و رشد می کنم.”