مرجع خبری رئال مادرید : بنزما در این فصل فقط دو گل زده است. در حدود 9 سال حضور کریم در رئال مهاجمان زیادی آمدند و رفتند که آمار کریم در حال حاضر از همه آنها ضعیف تر است.

هیگواین : این مهاجم 9 گل در این فصل به ثمر رسانده است. او در پنج فصلی که کنار بنزما بازی می کرد 38 گل بیشتر از او به ثمر رسانده است. امسال هیگواین هر 146 دقیقه یک گل زده و بنزما هر 169 دقیقه یک گل.

ماریانو: این بازیکن هم در لیگ فرانسه 9 زده است یعنی دو تا بیشتر از نیمار. او کاملا مورد اعتماد مربی اش است. او هر 111 دقیقه یک گل در لیگ فرانسه زده و فرصت طلب ترین مهاجم این لیگ است.

موراتا : آلوارو هشت گل در چلسی زده که گلش مقابل یونایتد خیلی مهم بود. او در دو فصل کاملی که در رئال بود از موراتا سبقت گرفت اما از تبعیض ها خسته شد و تیمش را ترک کرد.

چیچاریتو: مهاجم وستهام هم در این فصل چهار گل به ثمر رسانده و هر 238 دقیقه یک گل در تیمش زده است. او دو فصل عالی در بوندسلیگا داشت هر چند که در دوران حضورش در رئال هر 150 دقیقه یک گل زد. در این مدت بنزما هر 167 دقیقه یک گل زد.

آدبایور: مهاجم توگویی در سن 3 3سالگی در باشگاه باشاک شهیر ترکیه توپ می زند که در این تیم چهار گل زده است و در بازی مقابل بروژ در چمپیونزلیگ با یک گل و یک پاس گل درخشید.