مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید سه سال است که در نقل و انتقالات زمستانی خرید نکرده است. آخرین خرید لوکاس سیلوا در سال 2015 بود. رئال در این مدت یک سال محروم بوده و دو سال هم به خواست خودش خرید نکرده است. در ده سال اخیر رئال 72.2 میلیون یورو برای خرید بازیکنان در زمستان هزینه کرده است.

2018 : بدون خرید
رئال در یک قدمی خرید کپا آریزابالاگا از بیلبائو قرار گرفته بود اما زیدان معامله را به هم زد تا این دروازه بان در بیلبائو ماندنی شود.

2017: بدون خرید
رئال از خرید در زمستان محروم بود و البته برنامه ای هم برای خرید بازیکن خاصی نداشت.

2016 : بدون خرید
بنیتز در تابستان خواستار خرید رویس، استرلینگ و فرناندو یورنته شده بود اما مدیران رئال برایش لوکاس وازکز، چریشف و کاسمیرو را خریدند. زیدان ترجیح داد در زمستان خریدی نشود.

2015: آسنسیو، اودگارد و لوکاس سیلوا
لوکاس سیلوا با 14 میلیون یورو خریده شد. شش ماه در رئال بود که 9 بازی داشت. بعد به المپیک مارسی رفت و حالا در کروزیرو توپ می زند.برای خرید آسنسیو 3.9 و اودگارد 2.3 میلیون یورو هزین هشد که آنها خریدهایی برای آینده بودند.

2014: بدون خرید
آنچلوتی با توجه به خرید بیل، ایارامندی، ایسکو و کارواخال در تابستان نیازی به خرید بازیکن در زمستان نمی دید.

2013: دیگو لوپز
مصدومیت ایکر کاسیاس باعث شد که رئال با پرداخت 3.5 میلیون یورو دیگو لوپز را به خدمت بگیرد. البته در ان زمان کاسمیرو هم برای کاستیا خریده شد.

2012: بدون خرید
در فصل لالیگای رکوردها رئال خریدی در زمستان نداشت.  رئال فقط یک دفاع راست داشت اما مربی پرتغالی وقت رئال گفت که نیازی به خرید ندارد.

2011: آدبایور
مصدومیت هیگواین و عملکرد ضعیف بنمزا باعث شد که رئال چاره ای جز خرید قرضی آدبایور نداشته باشد. گزینه اول رئال نیستلروی بود که هامبورگ با فروشش مخالفت کرد.

2010 : بدون خرید
افتضاح آلکورکون هم باعث نشد که رئال در زمستان خرید کند. البته رئال در تابستان حدود 250 میلیون یورو هرج کرده بود.

2009: لاس، فائوبرت و هونته لار
هونته لار و فائوبرت فقط چند ماه در رئال دوام آوردند اما لاس دیارا ماندگارتر بود.این بازیکن اکنون در پی اس جی حضور دارد.