مرجع خبری رئال مادرید : رامون کالدرون مدیر اسبق رئال مادرید در مورد شرایط زیدان صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” زیدان در حال حاضر لایق احترام و اعتماد بیشتری است چرا که دستاوردهای زیادی برای باشگاه داشته و به تیم نیز ثبات داده است. او باید بماند و ادامه بدهد.”

کالدرون در مورد انتقالات رئال مادرید صحبت کرد:” رئال مادرید وام بزرگی برای بازسازی برنابئو گرفته است و فکر می کنم که حدود یک میلیارد یورو برای آن هزینه کرده اند. در چنین شرایطی حرکت کردن در بازار نقل و انتقالات آسان نیست. از سویی فوتبال باید با شرایط جدید هماهنگ شود. بازیکنان باید دستمزدهایشان را کم کنند. رئال و بارسا در ماه های اخیر به علت بسته شدن ورزشگاه ها 130 میلیون یورو ضرر کرده اند. دیدن بازیها بدون هواداران غم انگیز است. در حقیقت این شرایط مثل رقصیدن بدون موسیقی است.”

وی در مورد بحث سوپرلیگ اروپا هم صحبت کرد:” باشگاه های بزرگ مدتهاست که به این گزینه فکر می کنند. در فصل 08-2007 و در زمانی که نایب رئیس کمیته باشگاه های اروپایی در یوفا بودم هم در این باره صحبت می شد اما برای هیچ کسی سرمایه گذاری های ضروری، قطعی نبود. حالا نمی دانم که آیا می خواهند لیگ های داخلی را با سوپرلیگ جایگزین کنند یا نه اما اگر چنین تصمیمی داشته باشند، صدمات زیادی وارد خواهند ساخت. این برای باشگاه های کوچک تر و رده های پایه خیلی مشکل ساز خواهد بود.”