مرجع خبری رئال مادرید: فقط چهار بازی تا پایان فصل مانده است و بعد از آن رئال باید به فکر بازسازی ترکیبش باشد. ترکیبی که با بالا رفتن سن برخی بازیکنان نیازی جدی به تغییر نسل را حس می کند.

ABC در گزارشی به تغییرات مورد نیاز در هر پست اشاره کرده است. در خط حمله کیلیان امباپه گزینه اصلی است. هیچ کس نمی تواند بپذیرد که تیمی که در سالهای اخیر در فاز هجومی زجر کشیده و هیچ جانشینی برای رونالدو در ترکیبش نداشته همچنان از مشکلات هجومی آسیب ببیند. امباپه دیوانه پیوستن به رئال است و مدتهاست که در مقابل پیشنهادها  با پی اس جی برای تمدید مقاومت می کند البته به گفته این منبع اگر امباپه خریده نشود، هالند در اولویت بعدی است.

در خط دفاع نیز خرید آلابا قطعی شده است و اگر واران و راموس هر دو جدا شوند به نظر می رسد که باشگاه به سراغ ژول کونده از سویا یا پائو تورس می رود و یکی را به خدمت می گیرد تا خط دفاعی در کنار میلیتائو و ناچو تکمیل شود. در خط هافبک به گفته ABC فعلا حضور آنتونیو بلانکو در تیم بزرگسالان اصلی ترین تغییر است که به تیم بزرگسالان اضافه میشود. ایسکو جدا می شود و اگر زیدان مربی فصل بعد رئال نباشد، اودگارد نیز برمی گردد. از طرفی گاتزتا دلوا اسپورت از فابیان رویز هافبک اسپانیایی ناپولی به عنوان گزینه رئال در خط هافبک نام برده است.