مرجع خبری رئال مادرید : مارکا گزارش داده است که در حال حاضر ناچو، میلیتائو و آلابا قطعا مدافعان میانی فصل بعد رئال مادرید هستند و از میان راموس و واران باشگاه ترجیح می دهد که یکی بماند تا نیازی به خرید ژول کونده یا پائو تورس نباشد.

در حقیقت باشگاه رئال مادرید در حال حاضر در مورد آینده واران و راموس که دو تا از کاپیتان هایش هستند، مردد است. سرجیو فصلی مملو از مصدومیت را داشته و یک ماه دیگر قراردادش به اتمام می رسد. اگر کاپیتان بپذیرد که با شرایط جدید یعنی با کاهش دستمزد قراردادش را تمدید کند، بخشی از دستمزد تیم در فصل آینده خواهد بود. در غیر این صورت شاید رئال در مورد واران تجدید نظر کند. در حال حاضر واران در لیست فروش قرار دارد چرا که تا 2022 قرارداد دارد و هنوز تمدید نکرده است و باشگاه در نظر دارد که در همین تابستان او را با 70 میلیون یورو بفروشد تا بخشی از پول خرید امباپه جور شود چرا که نمی خواهند این بازیکن در تابستان 2022 به صورت رایگان جدا شود.

اما اگر راموس حاضر به تمدید نشود، رئال شاید نظر واران را در مورد ماندن عوض کند. در واقع رئال نمی خواهد که در یک تابستان هر دو مدافع باتجربه اش را از دست بدهد.

فعلا حضور سه بازیکن در فصل بعد در رئال قطعی است : الابا که هر چند که قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد اما توسط رئال برای پست دفاع میانی خریده می شود، میلیتائو که در هفته های اخیر خوش درخشیده و جایگاهش را تثبیت کرده و ناچو هم که البته منتظر تمدید قراردادش است چرا که او هم تا 2022 قرارداد دارد.